Залучення нових передплатників вимагає фінансових витрат. Якщо спочатку кожен з них коштував один карбованець, то сьогодні ціна питання збільшилася до 5 – 10 крб, проте, рекомендується підраховувати, наскільки виправдовує себе розкрутка на платній основі. Спробуємо розібратися, чи допомагає безкоштовна реклама на ютубі.
Факти
На цю тему є багато публікацій, і повторюватися немає сенсу. Зазначимо, що каналу просування і рекламування – поняття різні, хоч і об’єднані єдиною метою.
У першому випадку користуємося оптимізацією, працюємо над оформленням, анотацією та рекламою в тому числі. Тому правильніше розглядати останню як одну з методик просування каналу.
По суті рекламу вважають маркетинговим спрямуванням по поширенню даних про товари, послуги або, як у нашій ситуації, про ютуб-каналі.
Інструментами в такій компанії выступают:
- соцсети;
- порталы;
- ролики;
- телебачення і радіо;
- розсилки.
Зі зрозумілих причин не має сенсу вибирати для реклами телевізійні канали або засоби друку, тому що з їх допомогою цільовою аудиторією обзавестися складно, та і грошей такі способи зажадають багато.
Який варіант вибрати?
Як правило, реклама ютуб-каналу буває платною і безкоштовною. У першому варіанті ваша участь повністю мінімізується, вся необхідна робота виконується відповідними фахівцями. Все, що потрібно – зробити необхідний замовлення.
Популярними видами платної реклами вважаються:
- банерна;
- контекстна;
- таргетована і т. п.
Кожен з перелічених видів відрізняється різним форматом оголошень, володіють тією чи іншою ефективністю.
Для реклами вибирають таргетований вигляд. З його допомогою аудиторія фільтрується по віковій категорії, захоплень, сфері зайнятості.
Виходить, що таким методом канал рекламується цільової аудиторії, що гарантує підписку з великою часткою ймовірності.
Якщо говорити про безкоштовну рекламу каналу на YouTube, у багатьох з’являються сумніви в її успіху, які ми спробуємо розвіяти.
Дешевий варіант – не найгірший
Як відомо, на ютубі не всі проблеми вирішуються грошима. Просуваючи сайт, є можливість для маніпуляції сео-параметрами. Найкраще піддаються ранжування канали, що отримали популярність серед глядачів, регулярно переглядаються новими відвідувачами, набирають аудиторію передплатників і позитивні відгуки.
Але нас цікавить реклама каналу чи сайту в ютубі безкоштовно.
Нагадуємо, що основною метою рекламування є донесення необхідної інформації до споживачів, формування популярності бренду. Отже, проект повинен відповідати вимогам якості – по контенту, бути актуальним і т. п.
Припустимо, створений вами блог викликає певний інтерес, у нього оригінальний стиль і високоякісний контент. Залишається справа за малим – заявити про себе.
Щоб відрекламувати канал на ютубі, використовують інструменти хостингу:
- досягається домовленість з блогерами на взаємні рекомендації, реклами у відеосюжетах, розсилки. Простіше кажучи, налагоджується безкоштовний обмін рекламою на ютубі, однаково вигідний кожного партнера;
- вибираються схожі за тематикою відеосюжети, в коментарях зазначаються посилання на ваш сайт. Тут непогано підпустити інтригуючі нотки, щоб зацікавити передплатників;
- ведеться заклик до дій. Вибирайте конкретних користувачів, повідомляйте їм, що у вашому відеоролику є повна відповідь на поставлене ними питання.
Корисні рекомендації
Основу успіху становить якість проекту.
Як би добре не працювала реклама, якими інструментами ви не користувалися для залучення аудиторії, все виявиться марним, якщо немає доброго фундаменту, роль якого відведена каналу.
Важливе значення має контент, так як від формату передачі, стилістики та регулярності його поповнення залежить ступінь активності аудиторії передплатників. Заливайте нові відеосюжети кілька разів на тиждень, добре монтуйте і озвучуйте їх. Звертайте увагу на конкурентів, враховуйте інтереси глядачів, подавайте їм актуальний матеріал.
Робіть так, щоб після перегляду відео користувач зберіг бажання повернутися до вашої сторінці повторно. Для цього розміщуйте інтригуючі анонси, влаштовуйте конкурси та акції, надайте можливість просмотрщикам розслабитися, підтримайте активність власного проекту.
Ці дії створять мотивацію для повторного відвідування каналу.