Просування товарів і послуг на ютубі сьогодні має важливе значення для підприємця. Великий бренд здатний замовити рекламування у топового блогера, поставивши на імідж, а більш скромний бізнес концентрується тільки на моментної реалізації, економлячи кошти. Щоб виключити ризики і скоротити витрати, вашій увазі пропонується біржа реклами ютуб. Вона убезпечить розкрутку, надасть для розміщення реклами перевірені канали.
Рекламні біржі ютуба
Вирішивши використовувати для просування бізнесу відомий всьому світу відеохостинг, звертайтеся на будь-яку з бірж, представлених нижче.
Epicstars
За допомогою цього ресурсу бренд або звичайна компанія будь-якого рівня звернуться до аудиторії через відомих блогерів.
Підключений до сервісу замовник має доступ до численних рекламних майданчиків ютуба та інших відомих соцмереж. Спеціальна функція, захищає від обману, убезпечить угоду в системі.
Біржу вважають справжнім агентством, проводить повноцінні рекламні кампанії.
Платформа виконує кілька функцій:
- розробляє рекламну стратегію;
- створює докладний бриф;
- за певними параметрами підбирає блогерів, обговорює з ними умови розміщення реклами;
- розробляє будь-які, навіть найскладніші рішення;
- ефективно веде обліковий запис.
Сервіс має зручний калькулятор, прогнозує кількість публікацій на платформах різного рівня, можливий охоплення відвідувачів, приблизне число переходів.
Сьогодні ця біржа реклами на ютуб-каналах налічує близько дванадцяти тисяч майданчиків, які допомагають просувати бренди, кількість показів – більше п’ятисот мільйонів.
Платформа вважається зручною в роботі, інтерфейс не викликає труднощів навіть у початківця рекламодавця. За надання послуг можливий розрахунок грошима, товаром або взаємним піаром.
Vlogster
Перелік бірж для реклами на каналах блогерів YouTube продовжує сервіс, особливістю якого вважають унікальну базу кейсів розміщень на відеохостингу, з доступною статистикою, розподілені за категоріями, пошуковими фільтрами. У більш ніж двадцяти тематиках зареєстровано до тисячі блогерів, перелік каналів, що знаходиться у вільному доступі.
Будь відеоблог видає кількість аудиторії, прогнозні показники на перегляди, розподіл відвідувачів за статевою ознакою і віковим категоріям. Доступ до детальної статистичної інформації можливий після проходження реєстрації та авторизації.
Є розділ з кейсами з масою прикладів рекламної інтеграції з інформацією за переглядами і залученої.
Проект вважається біржею, але багатьом нагадує справжнє агентство, співробітники якого вирішують всі питання з блогерами, працюють з документацією, займаються продюсуванням і розробкою сценарію.
Prolog.yt
Продовжуємо розглядати топ бірж для реклами на ютубі. Як показують результати пошуку в Гугл, ця платформа налічує до півтора тисяч каналів. Каталог надає інформацію по передплатникам, результати переглядів, ціну реклами, відомості демографічного характеру.
Виконавши перехід на сторінку обраного каналу, отримуєте доступ до докладним статистичними даними:
- про країнах, пристроях і операційних системах переглядачів;
- про рівень залученості;
- про даних за абсолютним і відносному утримання відвідувачів;
- за переглядами і кількістю підписаних в динаміці.
Є спеціальний розділ для відгуків та оцінок рекламодавців, приклади відеороликів, прайс-лист для будь-якого виду реклами. Інформаційний розділ знаходиться у відкритому доступі, реєстрація для ознайомлення з ним не потрібно.
Для роботи біржі використовується стандартна схема: рекламодавцем вносяться гроші, що залишаються в системі до того моменту, поки видеоблогер не впорається із завданням, а система не отримає підтвердження від замовника. В основі роботи покладено принцип передоплати, але блогер отримає винагороду після того, як розмістить рекламу згідно з технічним завданням.
Зручність біржі полягає в тому, що вона надає велику кількість різних форматів для реклами – замовні ролики, рекомендовані контенты, розміщені плейлисти, посилання в шапках каналів, кінцеві заставки, інтеграції, лайки, додати в обране, реклами у відеосюжетах.
Відеореклама, розміщена на ютубі, підвищує лояльність передплатників, надає впізнаваність бренду, процес максимально полегшений і автоматизований. Біржа здатна самостійно підібрати і скачати музику для розміщеної вами реклами.
LabelUp
Цей сервіс, що нараховує близько трьох з половиною сотень каналів, просуває товари, послуги і бренди.
що Пройшов реєстрацію отримує доступ до списку блогерів. В статистичні відомості по відеоканалами включені:
- ціна за рекламну інтеграцію;
- число переглянули і підписався на канал;
- середня кількість лайків;
- тривалість перегляду;
- кількість відеороликів.
Фільтри дозволяють уточнювати теми, статеву приналежність і вік переглядачів, вид запису.
Є тестовий доступ, чинний протягом одного дня, після цього слід провести оплату послуг сервісу, вартість яких варіюється від двадцяти тисяч рублів за один місяць. Бажаючі отримувати продаж реклами в ютуб на бартерній основі вносять додатково десять тисяч рублів за умови, що використовують не найдорожчий тариф.
Plibber
Тут зосереджені відеоканали і акаунти ютуба та інших відомих соціальних мереж, будь-яка надається майданчик проходить модерацію в ручному режимі.
Користувач, що пройшов реєстрацію, уточнює вартість реклами та статистичну інформацію переглядів, лайків, коментарів.
Зручність в тому, що база може вивантажуватися в Microsoft Excel.
GetBlogger
Біржа налічує до шістнадцяти тисяч каналів і профілів з ютубу і Instagram, ролики ВКонтакте не рекламує. Виконавці, які вирішили взяти участь в роботі, забезпечують якість контенту, збирають більше п’яти тисяч передплатників, при цьому мінімум половини аудиторії повинні бути росіянами.
Біржа допомагає вибрати блогера з відповідною аудиторією, перераховує оплату тільки за повні перегляди.
Для доступу до канального каталогу потрібно пройти реєстрацію.
Можливості платформи:
- аналізує і сегментує відвідувачів, відшукує відповідні блоги за введеним у фільтр параметрами, відсіває акаунти, містять накрутки і ботів;
- ретельним чином модерує блогерів. Статистична звітність сервісу показує, що один з чотирьох проходить процес модерації, тим самим система гарантує рекламодавцям високоякісний відбір майданчиків;
- рекомендує розцінки за послуги, пов’язані з розміщенням реклами. Сервіс виділяє надійну аудиторію з усього числа передплатників, аналізує інформацію, пропонуючи максимальні ціни за рекламу. Функція автоматично виводить виключно на цільову аудиторію, переплата за «неякісних» передплатників виключена;
- система оперативно сканує і вибирає передплатників багатотисячних каналів, враховуючи їх інтереси, ступінь залученості, географічне положення та інші параметри;
- сервіс швидко знаходить різних блогерів з пересічними аудиторіями, пропонує розміщення реклами. Які підписалися на ці канали бачать рекламу відразу, причому ютуберам вони довіряють. Це значно посилює статус бренду, швидко пробуджує інтерес до товарів або послуг;
- розміщена реклама аналізується, після її розміщення алгоритми починають відстежувати результативність кампаній, де згадується рекламований бренд. Це забезпечує точність інформації про витрачання грошових коштів і ефективність РК.
Webartex
Система, просуває бізнес статейним і инфлюенс-маркетингом. Тут набувається реклама від веб-майстрів, які володіють спільнотами ВК і записи в Твіттері, від відеоблогеров ютуба.
Кількість каналів – близько тисячі шестисот.
Доступ до списку виконавців відкривається за результатами реєстрації, проходження підписки не потрібно. На каналі ютуба рекламодавцеві видно складу передплатників, їх кількість, ступінь залученості, ціна реклами та вартість одного перегляду.
Для учасників існують вимоги:
- регулярність публікацій;
- більше п’ятисот передплатників;
- кількість переглядів у середньому не менше двохсот;
- вік відеоканалу – від шести місяців.
YtPrice
Черговий сервіс, просуває бренди, використовуючи для цього популярні відеоблоги. Відрізняється нескладним пошуковим фільтром, підбирає відповідні майданчики в ютубі. Інтерфейс біржі, що розміщає рекламу в YouTube, простий, як телефонний довідник.
На цьому сайті розміщують прямі та нативні реклами, для чого використовуються популярні відеоплатформи світового рівня.
Виділяється ряд переваг:
- перелік каналів, здатних опублікувати рекламу;
- конструктор, створює прайс-листи на безкоштовній основі, які додаються в каталог або розсилаються в якості посилань;
- можливість для замовлення реклами без залучення посередників;
- величезна кількість відгуків.
Біржа співпрацює відкрито, без залучення посередників, домагається непоганих результатів з мінімальними витратами.
Висновок
Наведений ТОП платформ безперечною істиною не вважається, складався на підставі кількості згадувань бірж в коментах користувачів.