Бронзова кнопка ютуб: нагорода, приз, заохочення

Бронзова кнопка ютуб: чи існує, є взагалі, за скільки передплатників дають на YouTube, як отримати, стати володарем

Як відомо, видеоблогерство вже не вважається просто захопленням, так як воно перетворилося на спосіб отримання доходу. Крім цього, в відеохостингах передбачені різні системи заохочень. Один з прикладів – бронзова кнопка ютуб, що видається за певну кількість користувачів. Забігаючи вперед, скажемо, що вона приносить вигоду символічну, і тільки підтверджує рівень популярності свого власника.

Кілька слів про саму заохочувальної системи

Починаючи розбиратися, чи існує бронзова кнопка ютуб, звернемо увагу на той факт, що відомі блогери відомого відеохостингу тільки на переглядах контентів заробляють пристойні гроші, досягаючи певних рівнів, відзначених золотими і навіть діамантовими кнопками. До речі, що мають максимальну нагороду сьогодні не так вже і багато – три з половиною десятка чоловік.

Від кількості осіб, що підписалися на канал залежить ступінь популярності блогера і розмір гонорару від публікацій.

Подивимося, коли дається призова кнопка. Для досягнення діамантової нагороди необхідно мати не менше 10 000 000 передплатників, а золотий статус присвоюється вже за перший мільйон.

Звучить вражаюче, і більшість відомих блогерів ютуба мають по сто тисяч фоловерів, за що і відзначені срібними призами. Кордон мінімальний, і, якщо для її досягнення вам не вистачає лише однієї персони, привілейованого рівня вам не бачити.

А за скільки передплатників видається бронзова кнопка YouTube? Такий трофей введений в якості нагородного призу відносно недавно, видається активним блогерам, за акаунтом яких на постійній основі стежать не менше 10 000 офіційно підписалися користувачів.

Всім, хто наближається до зазначеного рубежу, не слід торжествувати передчасно – статус «бронза» не знаходиться в прямій залежності від адміністративного ресурсу ютуб і відноситься до стороннім нагород.

Як стати володарем «бронзи»?

Виходить, що така кнопка нічого цінного з себе не представляє, і більше вважається маркетинговим прийомом адміністрації, допомагає піарити сайт або канал, залучаючи до неї все більшу кількість користувачів.

Примітний факт, що заснував такий умовний приз блогер, який видає трофей за взаимообратную підписку, чим автоматично додає своєму каналу більшу значимість.

Виникає питання – чи є взагалі бронзова кнопка ютуб?

Спробуємо розібратися, що вона собою являє. За зовнішніми ознаками ця нагорода схожа на оригінальні призи хостингу, і їй притаманні наступні характеристики:

  • з вражаючою точністю дублює кнопки, що підтверджують статуси «срібла», «золота», «діаманта», але має деякі ледь примітні адаптації;
  • присутній декоративно виконана рамка, відповідна фірмовій стилістиці ютуб;
  • внутрішня підпис ідентична оригінальним зразком.

Так за скільки передплатників дають бронзову кнопку ютуб, якщо офіційною така нагорода не є? Поміркуємо разом:

  • коли вона є на видеохостинговых просторах, значить, адміністрація не може не знати про її існування;
  • стороння активність блогера їм імпонує, і ніхто не проти, щоб кнопку видавали як статусної нагороди;
  • цінність її досить умовна, власнику привілеїв не дає.

Як же отримати бронзову кнопку YouTube?

Варіант – замовити її, щоб підтверджувати свої досягнення і отримати додатковий мотиватор у скоєнні чергових подвигів на каналі, працюючи над розвитком видеоблогерского майстерності.

З першого погляду здасться просто, але на практиці виходить, що досягти такої нагороди сьогодні складно.

Скільки передплатників треба для отримання бронзової кнопки ютуб і інші подробиці про приз кожен користувач інтернет дізнавався через соціальну мережу Vk, де висвітлювалися подробиці отримання бронзового знака.

Сьогодні ж посилання на таку інформацію не працює, відеоролик заблокований. Є думка, що подібні контрзаходи прийняті адміністрацією сервісу.

Напевно, рішення було правильним – нагорода офіційній не вважається, і отримати її можна було лише для власної мотивації.