Хештеги для ютуба: додати, створити, знайти, налаштувати, зробити

Хештеги для ютуба: як писати популярні теги в ютубі через телефон, як працюють для просування, розкручування, скільки можна ставити

Щоб залучити на канал максимальна кількість передплатників, блогери використовують хештеги для ютуба. Сьогодні спробуємо розібратися, як їх вибирають і роблять. Хештег, як і тег, вважається ключовим словом для пошукової системи. Поняття розрізняються не тільки назвою, але і виконуваними завданнями.

Хештеги та їх призначення

Ютубовским хештегом називається тег, який додається в заголовки і описи до відео, що позначає його тематику небудь категорію. З їх допомогою поліпшується доступність відеоролика на платформі. Спрацьовує ютубовский хештег аналогічно іншим соціальним мережам. Натиснувши на нього, ви потрапляєте на повідомлення, що використовують ці ж мітки.

Головне завдання хештег – забезпечення доступу для відеосюжету в пошуковій системі.

Мітка групує відеоролики з схожою тематикою, допомагає глядачеві знайти релевантний відео, розповідає про контент. Функція відносно нова, ігнорувати її не рекомендується.

Як збільшується кількість переглядів

Існує сім способів застосування хештегов для просування відео.

Знаходимо ключові слова для ютуба

Спрацьовують вони, як ключевики або маленькі теги, допомагають просмотрщикам оперативно відшукати ваш відеоролик. Як всякий СЕО-процес або ефективний хештег в ютубі, все починається з вивчення ключових фраз до відеосюжету.

Розглянемо різницю ключових слів відеоролика або тегів ютуба, які передбачаються до застосування, між простими ключевиками.

Вони сильно схожі, що дає можливість Гугл і глядачам розуміти, про що ведеться розмова в статті або в ролику. Одна відмінність полягає в тому, що ключевики, що застосовуються в статті, рекламному оголошенні або відеоролику, відрізняються обсягами ключових слів, їх популярністю і місцем розташування.

Список популярних хештегов для ютуба завжди залишається кращим, і такі ключевики ускладнюють ранжування вмісту.

Відеоролики, не опинилися на першій сторінці пошукової видачі, переглядаються рідше. Присутність вашого ролика в рейтингу ТОП 10 повинно вважатися пріоритетним завданням, тому доведеться вибрати певний хештег або ключевік, що дозволяють відео миттєво опинитися на першій сторінці. Щоб досягти цього, доведеться виконати певні дослідження.

Користуємося хештегом, пов’язаними з тематикою відеоролика

Знаючи, яким чином обираються ключові слова, починаємо підбирати мітки, що мають відношення до відеосюжету. Простіше нікуди — додати для розкрутки популярні для ютуба хештеги, але ми пропонуємо вам подумати і поміркувати логічно.

Почнемо з того, що нагадаємо: використовуються слова, що мають відношення до конкретного ролика. Якщо додавати популярні хештеги для підвищення рейтингу, в результаті ви залучите переглядачів, які очікують отримати інший варіант контенту, ніж той, що представлений вашим роликом. Цілком імовірно, що подібні дії скоротять тривалість перегляду, у глядачів пропаде бажання залишити підписку. Гірше того, якщо використовуваний вами хештег не має відношення до теми, відеоролик в такому випадку інтерпретується як спам, не відповідає очікуванням.

Знаючи, як працюють пошукові системи, будьте впевнені – на першій сторінці виявляться ролики, що мають відношення до введеного глядачем запитом.

Перед тим, як знайти популярні теги для ютуба, створіть перелік вихідних ключевіков. Так називаються спеціальні терміни, що описують широкі теми для певної ніші або категорії.

наприклад, якщо ви блогер, який спеціалізується в соцмережах з маркетингу, скористайтесь Seed Keywords – інструментом управління соцмережами. Він допомагає у створенні сценарію користувальницького поведінки, знаходить точні ключевики по конкретній тематиці. В цьому випадку для відео, запланованого до публікації, хештегом стають:

  • інструмент управління соцмережею;
  • соціальне медіа-додаток для маркетингу в 2020 році;
  • додаток SMM.

Використовуємо хештеги з урахуванням свого місцезнаходження

Для тих, хто веде блоги про подорожі або про життя, робить оглядові сюжети місць, тег розташування в описі відео на ютубі здатний збільшити чисельність переглядів відвідувачів, які знаходяться в пошуку нових думок або відгуків, пов’язаних з даними географічними об’єктами.

У створенні таких тегів для ютуба дозволяється використовувати назви міст, країн, магазинів, ресторанів, готелів і т. п.

У відеороликах користуємося фірмовими хештегом

Багато хто задається питанням, чи потрібні такі хештеги взагалі? Виявляється, ними користуються з метою ідентифікації і полегшення пошуку потрібного бренду. В якості тега дозволяється використовувати марку, слоган або фразу.

Як зробити хороший хештег в ютубі? Він повинен відповідати двом важливим аспектам:

  • залишатися коротким або легко набиратися;
  • асоціюватися виключно з поданими вами брендом.

Використовуйте фірмовий хештег в кожній соціальній мережі, ніж збільшите пошукові обсяги і допоможете відвідувачам легко відшукувати ваш ролик незалежно від того, на якій платформі він опублікований.

Перегляд хештегов на найпопулярніших відеороликах

Помітивши, що розміщений ролик набирає популярність, зверніть увагу на назву і основний хештег, використовувані для відео. У більшості випадків блогери оперативно монтують сюжети на розкручені теми, що часом спрацьовує не дуже стабільно. Рекомендується вибрати тематику, більш подходящуе для вас і прекрасно працює, підберіть до неї пов’язані ключевики і займіться розгалуженням.

Уявіть себе блогером, історії якого подобаються глядачам, створіть по цій темі максимальна кількість роликів, для полегшення пошуку використовуйте популярні для сюжету хештеги.

А якщо ви володієте кампанією і з’ясували, що глядачі частіше шукають відповіді на питання, що цікавлять їх, не звертаючи уваги на відео про продукт, запишіть більше тематичних роликів. Як в цьому випадку додати теги до відео на ютубі? Використовуйте їх більше при завантаженні.

У хештегов є недоліки

Шукаючи хештеги, перевіряйте, який тип контенту з ними асоціюється, так як не кожне популярне слово вважається корисним. Перейдіть за посиланням на пошук тегів для ютуба, перевірте, який контент робиться з їх допомогою. Якщо тег виявився практичним, додавайте його в свій ролик, в іншому випадку від нього слід відмовитися.

Мало шансів на те, що ваш сюжет змінить глядацьке сприйняття, але аналогічні хештеги використовуйте в інших відео.

Відстежуйте стратегію конкурентів

Таким чином ви зрозумієте, які теги з ТОПа зможете використовувати у відеоролику для ютуба. Вирішивши створити рейтинговий ролик, уточніть також і його вміст.

Як розставити слова?

Тепер подивимося, як поставити хештеги на відео, зробити їх над назвою.

Нагадаємо, що для ролика рекомендується вибирати поширені і популярні фрази, для пошуку яких потрібно буде задіяти сервіс Wordstat.

Наводимо відповіді на найбільш часті питання.

  • скільки слів можна ставити в описі? Дозволяється використовувати до п’ятнадцяти ключевіков;
  • як додати хештеги на YouTube назва відео? Для цього перейдіть над заголовком перші три;
  • куди писати інші ключові слова? Вкажіть їх у текст заголовка, але спеціальні мітки не проставляйте.
  • Як писати теги в ютубі через телефон? Їх також відображають над заголовком, символи не проставляють.

Список основних хештегов

Наведемо найбільш популярні хештеги на ютубі в 2020 році:

  • #новинка – якщо необхідно дізнатися про продаж або послуги на ютубі;
  • #цікаво – залучає користувачів, що обожнюють відео, що містять приколи;
  • #конкурс – кращий тег для ігрових каналів YouTube.

Правила застосування

Як ставити хештеги на ютубі, ми розібралися. Тепер розглянемо правила їх застосування:

  • не знаєте, як налаштувати хештеги? Не прописуйте їх в надмірно великій кількості, щоб не заплутати глядача. У кращому випадку кількість слів не повинна перевищувати п’ятнадцяти, інакше відеоролик виведуть з рейтингу або видалять;
  • відео для перегляду не відображати хештеги, не відносяться до тематики;
  • ролик з неправильними метаданими видаляється;
  • слова дискримінаційного характеру, пропагують насильство фрази, відсутність толерантності до глядачів не допускаються. Застосування сексистських і расистських фраз накладено заборону;
  • в опису та назвах прості теги і повторювані фрази не використовуються;
  • якщо замість хештегов вписується груба ненормативна лексика, події розвиваються за двома сценаріями. Адміністрація відеохостингу вводить обмеження по віковій категорії або видаляє відео з вашого сайту. Перший варіант автоматично викликає зменшення кількості переглядів;
  • не користуйтеся хештегом, мають підґрунтя сексуального характеру. Подібні відео в більшості своїй видаляються, тому що відеохостинг не займається публікацією роликів в провокаційним сексуальним змістом.

Забороняється користуватися образливими і загрозливими словами і фразами, здатними засмутити і засмутити людей. Такі відеоролики видаляються негайно