Уявіть, що ви створили канал і щодня публікуєте в ньому відеоролики, але кількість підписників збільшується не так швидко, як хотілося б. Виникає відчуття, що канал залишається непомітним для глядачів. Причина одна – непродумано обрані ключевики. Щоб відео просувалося, ключові слова вписують в назву, опис, теги. Спочатку семантика здасться марним заняттям, але через певний час прийде розуміння її необхідності. Отже, ключові слова каналу YouTube – що писати?
Що таке ключевики?
Приділимо трохи уваги розповіді про те, що це взагалі таке – ключові слова.
Від коректності їх написання залежить кількість користувачів, що знайшли ваш джерело відеороликів. Крім того, тільки ключевики сприяють правильному визначенню сервісом спрямованості опублікованого вами контенту.
Ключові слова формують з глядацьких запитів, і це умова береться за основу при їх написанні.
Не заборонено самостійно подумати, яким чином вас знайдуть потенційні відвідувачі, але практикою неодноразово доведено, що в даному питанні більшість покладається на статистику.
Як застосовувати?
Перед тим, як розглядати теорію питання «ключові слова каналу YouTube – що і куди писати?», поговоримо, яким чином застосовуються спеціально підібрані слова і як додаються на сайт.
Досвідчені блогери радять виписувати ключі в текстовий редактор, деякі фрази поміщати в лапки, щоб ютуб сприйняв їх як самостійних ключів. Подібними діями ви полегшуєте подальшу роботу.
Склавши семантику каналу, вставляйте підібрані і оптимізовані кейворды на сайт. Дійте у відповідності з наступним алгоритмом:
- зайдіть на головну сторінку, авторизуйтеся на той випадок, якщо раніше це не було виконано;
- натисніть іконку власного профілю – відкриється меню;
- у представленому переліку знайдіть позицію «творча студія»;
- на панелі, що з’явилася збоку, розкрийте список «канал»;
- з’явиться ще одне меню, в якому зайдіть в розділ «додатково»;
- основну частину сторінки займає поле «ключові слова каналу». Вставити в нього свої ключевики, підготовлені завчасно;
- виконавши перераховані дії, спустіться по сторінці вниз і натисніть клавішу «зберегти», щоб всі зміни застосувались.
Найбільш популярні ключові слова
Відкриємо секрет – щоб канал успішно набирав популярність, постійно аналізуйте споживчий попит (у нашому випадку – глядачів). На підставі одержуваних даних вибираються ключові слова для вставки. Відзначаємо, що інтерес викликають найбільш популярні слова, запитувані в ютубі, від частоти використання яких збільшуються шанси на те, що відвідувач прийде саме на ваш канал.
Щоб зручніше було знайти ключові слова для ютуба, наводимо перелік найбільш популярних з ТОП-10 запитів ютуба в 2020 р. Список розбитий по категоріях, але за основу брати його не рекомендується – це приклади, наведені для розуміння власних дій:
- тематика гумору – «приколи», «клуб веселих і кмітливих», «шоу Уральські пельмені»;
- ключові слова для дитячого каналу на YouTube – «мультфільм», «Лунтік», «Маша і Ведмідь»;
- тема персональних комп’ютерів – «інтернет», «Майнкрафт», «сервіс»;
- автомобільна тематика – «авто», «аварія», «правила дорожнього руху», «СТО»;
- телепроекти – «Дім 2», «скандальні історії».
Нагадуємо, що подібна посилання на ключові слова для YouTube – всього лише орієнтир, і малоймовірно, що подібний підбір спрацює на утримання цільової аудиторії. Крім того, доведеться постійно відстежувати тенденції, тому що популярність деяких ключевіков володіє властивістю до швидкої зміни.
Беріть за основу статистичну інформацію, залишайтеся в курсі сучасних трендів.
Яким способом можна підібрати?
Переходимо до головного питання – як підібрати ключові слова для опису відео в ютубі. Для початку розглянемо нескладний метод, на жаль, не дає хороших результатів. Справедливості заради додамо, що на початковій стадії і він наганяє пристойний трафік. Суть його полягає у введенні ключових слів в Гугл – компанію, що володіє відеохостингом.
Процес збірки ключових слів для ігрового чи іншого каналу на YouTube труднощів не викликає. Припустимо, ви запустили канал, тематика якого присвячується комп’ютерів. У цьому випадку спробуйте ввести в рядку пошуку фразу «правила створення сайту». Переконайтеся, що перші місця видачі займають посилання, що відправляють на ютубовские відеоролики, значить, по такому запиту користувачі в основному розшукують відео, а не тексти. Значить, цей ключ підходить для просування вашого ролика.
Статистика ключових слів в ютубі не дасть однозначної розуміння, який ключ спрацьовує ефективніше на залучення, а який ні, тому що кількість запитів для нас недоступне. В даній ситуації допомагає спеціальний сервіс Яндекс.Wordstat, не викликає складнощів у використанні. Переходьте для початку на сервісний сайт, вводите власний запит, натискаєте кнопку «знайти». Перед вами з’являється статистика пошукових запитів в ютубі на сьогодні. У лівій частині знаходиться інформація по введеної вами фразі і додатковим словами. Праворуч розташовуються відомості про те, що шукають користувачі разом з введеними словами.
Але і це на сто відсотків не гарантує, що знайдене слово стане нарощувати кількість переглядів і утримувати цільову аудиторію, тому що з’являться запити яндексной пошукової системи, а це значить, що люди розшукують не ролики, а тексти.
Вихід з такої ситуації один – об’єднання вищевказаних способів єдиний алгоритм.
Для початку уточнюєте ключ в гугловський пошуку. Якщо перші посилання відправляють на ютуб, перейдіть на Вордстат і введіть варіант ключа з максимальною запитальною частотою за місяць.
Як переглянути статистику запитів?
Залишається уточнити, як подивитися запити в ютубі. Для цього існує окремий інструмент – Google Trends, з допомогою якого легко порівнюють декілька ключевіков відразу, що досить сильно спрощує підбір:
- переходьте на сервіс;
- вводите перший кейворд, натискаєте кнопку «enter»;
- зверху знаходимо знак «+», натискаємо його, вводимо другий і при необхідності третій;
- нижче в переліку знаходимо «пошук в ютубі»;
- вивчаємо отримані результати рейтингу запитів на ютубі.
Рекомендації від фахівців
Як дізнатися ключові слова каналу на YouTube, нам відомо. А яким чином почати роботу з новим відео? В першу чергу прописуємо назву, що відображає суть ролика. Тут в обов’язковому порядку вказується найбільш високочастотний ключевік з тих, що ви зібрали. Позначивши поточний рік, ви повідомите користувача, наскільки ваше відео актуально.
Не намагайтеся робити опис в три сотні символів – пишіть максимально багато, скільки душі завгодно.
У перші 150 знаків помістіть аналогічний ключ, який вказаний у назві, натолкните глядача на думку, що відео потрібно переглянути повністю. Вся інформація, що подається далі, більше годиться для SEO-просування, смислового навантаження для користувачів не несе. Але в ній необхідно в різних варіаціях не менше чотирьох разів внести основний ключевік.
Перед заливкою опису текст перевіряється на унікальність.
Заключним етапом парсера ютуб каналів за ключовими словами прописка вважається тегів. Не рекомендується на один ролик вказувати велика кількість різних слів – так ви внесете плутанину в роботу пошуковців. Робіть простіше – за перший тег візьміть основний ключ (з заголовка і опису), пропишіть його без змін. Потім введіть кілька ключів, які містять основний запит.
Бажаєте наростити кількість переглядів? Підберіть для відео теги, які стоять в описах відомих каналів.
Наприклад, знайшли ролик з сотнею тисяч переглядів. Запозичте з нього теги для свого відео, і ютуб автоматично пересуне його в праву колонку, в якій знаходяться запропоновані відеосюжети.
Якщо на одному ролику ви поетапно виконаєте всі дії, зазначені вище, то незабаром упевнитися, що відеоконтент набирає популярність.