Кнопка ютуба рубінова: нагорода, приз, заохочення

Кнопка ютуба рубінова: що це таке, за скільки передплатників дають, як виглядає, скільки коштує, у кого є, як отримати від YouTube

На цьому відомому відеохостингу можна не тільки подивитися відеоролики, але і заробити грошей. Активний блогер зацікавлений у постійному збільшенні аудиторії власного каналу, тому що певна кількість передплатників створює умови для одержання фінансових коштів. Власників каналів, що володіють здібностями до розвитку та просування блогу, хостинг не обходить увагою, видаючи спеціальні заохочувальні нагороди, однією з яких є кнопка ютуба рубінова.

Що це таке?

Не так давно YouTube нагороджував трьома подарунковими кнопками – срібної, золотої і діамантовою, кожна з яких зазначала досягнутий блогером рівень майстерності. Кожної нагороди відповідає свій кількість передплатників– 100 000, 1 000 000, 10 000 000 чоловік.

Найменування кнопки не відповідає матеріалу, що використовується для її виготовлення. Для срібною задіють сплав міді і нікелю, золоту виготовляють з латуні з напиленням, для діаманта застосовують кристал.

Але ці матеріали зовсім не скасовують цінність нагороди як іменного призу, прикрашеного клавішею, що символізує відомий канал.

Далі розберемося, за скільки передплатників видається жовта кнопка ютуб.

За що можна отримати?

Вперше такий приз вручався в 2016 році, а його володарем став блогер з Швеції, відомий під ніком Pew Die Pie. До речі, таку ж назву присвоєно каналу.

Молодий чоловік робив огляд комп’ютерних ігор, розповідав про їх походження, представляв скріншоти. Сьогодні каналу притаманна розважальна спрямованість, але популярності від цього він не втратив – до кінця весни 2020 року аудиторія передплатників перевищила 96 000 000 чоловік.

За скільки передплатників дають рубінове кнопку YouTube? Для цього набирають 50 000 000 фоловерів, що і вдалося даного каналу в грудні 2016 року. На той час результат вважався безпрецедентним, і автора заохотили особливою кнопкою – рубінового. Відмінністю такої високої нагороди вважалося її виконання, нагадує логотип зазначеного відеоканалу. В якості доповнення до основного призу додавалося вісім його мініатюрних копій, яких удостоїлися найбільш активні передплатники.

У кого ще є нагорода?

Рекордних рубежів досягали й інші програми, але рубінове клавішу продовжують вважати рідкісним призом – за весь час їм нагороджували кілька каналів, серед яких — два індійських «T-Series» і «SET India», «5-Minute Crafts», що пропонує лайфхаки і саморобки, «Cocomelon — Nursery Rhymes» з анімаційними 3Д відео, бразильський розважальний «Canal KondZilla», «WWE», що працює у форматі телетрансляцій, Justin Bieber», «Zee Music Company», «Dude Perfect», а також два російськомовних каналу «Like Nastya» і «Kids Diana Show».

За весь час червона жовта кнопка ютуб два рази змінювала дизайн.

Які привілеї дає?

На жаль, нічого подібного нагорода не має. Але володіння рубіновим призом констатує факт, що в чомусь блогер є прикладом для наслідування. Це схоже на солідному життєвому досягнення, і його не соромно вказувати в анкетах.

Скільки коштує?

Як виглядає жовта кнопка ютуба, ми з’ясували. Додамо, що іноді ютуберы, що володіють такими нагородами, виставляють їх для продажу. Щоб уявляти, скільки коштує жовта кнопка ютуба, наведемо один приклад.

Кілька років тому керівник відеоканалу Пьюдипай виставив рубінове нагороду на портал, щоб реалізувати. Приз виявився настільки рідкісним, що аукціонні торги збільшили його вартість до п’ятдесяти тисяч фунтів. Точної інформації про успішно проведену операцію немає, але з електронних торгів лот зник досить швидко. Природно, що, якщо з’явилися щасливчики, яким вдалося придбати нагороду, обійшлося їм це в солідну суму.

Торгові майданчики пропонують копії рубінових клавіш, вартість яких починається від десяти доларів. Якщо ви вирішили доставити собі задоволення, не слід забувати, що такі кнопки є підробленими.

Де придбати?

Умови про те, як отримати рубінове кнопку ютуба, відомі, і досягти їх складно.

Точної інформації, кому вдалося придбати рубіновий приз, немає, тому що вона присуджується власникам до такої міри популярних каналів, що грошові проблеми перед такими блогерами не виникають.

Зробити спробу придбати незвичайний сувенір зможе тільки заможний колекціонер, веде полювання за іменними клавішами, як інші ганяються за творами мистецтва, марками, скульптурними творами, книгами.

Інші нагороди

Пам’ятні знаки зберігають не всі блогери, і іменні призи різного достоїнства часом зустрічаються у продажу. Щоправда, порівняно з сувенірним рубіновим подарунком, їх вартість нижче:

  • срібна клавіша – 1 400 рублів;
  • золота – 3 000.

Наведені розцінки вважаються не остаточною вартістю для оригінальних призів – за такі гроші можливе лише придбання копій.

А яка кнопка ютуба йде після рубіновою? Це червоний діамант, який має велику цінність і в продажу не зустрічається. Така нагорода вручається за аудиторію передплатників, кількість якої перевищує сто мільйонів чоловік, вважається нагородою найвищого рівня, володарями якої є всього пара каналів.

Висновок

Для збільшення популярності доводиться оптимізувати ролики з пошуковими алгоритмами, зберігати відповідність під запити пошукових систем, шукати джерела додаткових трафіків, вирішувати інші СЕО-проблеми. Але якщо відеоканал відомий, контент починає самостійне просування, підтримуючи популярність за рахунок таланту і харизми блогера. Виходить, що тематика програми має другорядне значення.