До п’ятнадцятиріччя існування видеохостинговой платформи в черговому номері видання Newsweek була опублікована добірка найбільш популярних відеоматеріалів. Поговоримо сьогодні про те, який найбільш проглядається ролик на YouTube за всю історію, розглянемо їх рейтинг.
ТОП кращих відеоматеріалів
Працювати хостинг почав з 2005 року, тоді ж отримав популярність відеоматеріал, який набрав мільйонну аудиторію глядачів – у ньому зірка футболу Роналдіньо рекламує бренд Nike. Через сім років вийшов ролик Gangnam Style, швидше за інших досяг за кількістю переглядів мільярдну позначку.
Зауважимо, що відеокліп на музичний твір співака з Кореї сьогодні не є самим популярним на YouTube, але свою популярність не втрачає.
Наводимо ТОП-15 найпопулярніших роликів за всю історію існування ютуба.
15-е місце – Leon On
Трек на танцювальну тематику, що знаходиться на лідируючому місці у великому кількість країн. Користується популярністю в Австралії, Нідерландах, Фінляндії, займав призові місця в параді американських і британських хітів.
Кілька кадрів кліпу знімали в Стокгольмі, але більшу частину його монтували в Махараштра, Індія.
14-е місце – Bailando
Версії виходили на португальською та англомовному говірками, але іспанський варіант зумів захопити максимальну кількість глядачів. Крім цього, відеокліп вважається ютубовским матеріалом, знятим на іспанською та набрали мільярдне кількість переглядів.
13-е місце – Counting Stars
Цієї піснею ютуб продовжує список найпопулярніших роликів в світі. Вона є тим самим відеокліпом, який першим набрав мільярд глядацьких симпатій. Крім того, даний відеоматеріал увійшов до тридцятки творів, які зібрали максимальну кількість позитивних відгуків.
12-е місце – Thinking Out Loud
Британський виконавець Ed Sheeran користується заслуженою популярністю на відеохостингу і на інших платформах. Його партнеркою по танцю є американська зірка телешоу So You Think Can Dance. Як стало відомо з деяких джерел, Ширан протягом довгого часу щодня тренувався не менше п’яти годин.
11-е місце – Shake it Off
Фразою «ненависники нехай ненавидять» пісня перетворена в самий популярний кліп на ютубі за переглядами. Деякі вважають, що даний трек став джерелом відомої фрази, але, якщо говорити відверто, свій початок рядок взяла у відомому творі Playas Gon Play, знятому групою з Америки.
10-е місце – Roar
Поп-відео, яке зуміло набрати в ютубі багато переглядів, що і вивело його на призові позиції в ряді держав.
З моменту виходу пісні фанати звинуватили Перрі, що вона копіює композицію Brave Сари Бареллис. Слід зауважити, що остання звинувачення в плагіаті не висувала.
9-е місце – Baby Shark Dance
Дитяча пісня про акул завдяки великому перегляду на ютубі перетворилася в справжній вірусний кліп. Це стало можливим через відомого корейського відеопроекту. Початком пісенної версії стали такти з 9-ї симфонії Антоніна Дворжака (композитора з Чехії), що нагадують музичний твір з кінофільму «Щелепи».
8-е місце – Sugar
Серед найбільш переглядаються роликів на ютубі цей відеокліп вважається незвичайним. Американська група Maroon 5 уклала договір з режисером Девідом Добкином, зняв знамениту кінокомедію «Непрохані гості», здійснила спільне турне по Лос-Анджелесу, без попередження з’являючись на весільних торжествах, приводячи в невимовний захват молоді пари і їх гостей несподіваною присутністю. Таким чином створювався кліп. З усіх гостей тільки одному було відомо, що з’явиться група, але хто це буде – трималося в секреті.
7-е місце – Sorry
Місце в переліку топових відеороликів, переглянутих мільярдними аудиторіями, належить не знаменитої Baby Бібера, а його кліпу Sorry, знятому в 2015 році.
Пісня хоч і користується популярністю, але ролик, змонтований на неї, підвищеної уваги не заслужив. Протягом всього відео показуються одноманітні танцювальні па на білосніжному тлі.
6-е місце – Gangnam Style
Вирішуючи, який найбільш проглядається ролик на ютубі, слід згадати і це, що вважається справжнім феноменом. Кліп утримувався на лідируючих позиціях чартів тридцяти держав, рухами, перейнятими з танцю, користувалися знаменитості. Пан Гі Мун, генсек ООН оголосив композицію «поштовх до миру в усьому світі». Черговим твором вважається Gentleman, яке, на жаль, аналогічної популярності не здобуло.
5-е місце – Uptown Funk
Старий ролик, що звучить на YouTube з фанком «вісімдесятих», чотирнадцять тижнів користувався заслуженою популярністю в Америці, став власником двох премій Греммі і однієї – BRIT Awards.
Ця тема неодноразово звинувачували в плагіаті, на її виконавців
Марка Ронсона і Бруно Марса подавали п’ять судових позовів.
4-е місце – Маша плюс каша
Сімнадцяту серію відомого дитячого мультиплікаційного серіалу за всю історію його існування вважають найбільш популярним дитячим роликом на YouTube в Росії. Серія розповідає про те, як надмірно активна дівчинка зварила кашу в такій кількості, що примудрилася нагодувати всіх, хто попався їй на очі.
3-е місце – See You Again
Музичний трек до кінофільму «Форсаж 7» дещо випередив самий проглядається в Росії ролик на YouTube, увічнивши актора Пола Вокера, який загинув в авіакатастрофі, коли зйомки тривали.
2-е місце – Shape of You
Виконавець Ед Ширан має в Топі два відеоролика. В відеокліп на відому пісню з яскраво вираженими мотивами з Ямайки знялися танцівниця з Америки Дженні Пегуски і відомий борець з Японії Ямамотояма Рюта.
1-е місце – Despacito
Цей хіт Луїса Фонси і Дедді Янкі вважається найбільш часто переглядаються роликом на відеохостингу YouTube в 2020 році.
Композиція очолює паради сорока семи країн, шість з яких внесли його в ТОП-10.