Ніна Ши ютуб: передплатники, теми, заробіток

Ніна Ши ютуб: скільки прибутку отримує власник каналу, які ролики публікує, скільки переглядів набирають відео в соцмережах

Наскільки реально змінити життя в 30 років і знайти щастя, довела блогер Ніна Ши. Доброзичлива дівчина знімає відео, заробляючи на цьому хоч і не надприродні, але пристойні гроші. Практично всі її сторінки у соціальних мережах приносять дохід. Блогер знайшла свою нішу і поступово завойовує різновікову аудиторію. На канал Ніна Ши в ютуб підписано 194 тисячі осіб, на сторінку в Инстраграме — 55 тисяч. ВКонтакте у дівчини всього 80 передплатників, але сторінка також пройшла монетизацію.

Біографічна довідка

Ніна Шихова (справжнє прізвище блогера) народилася і виросла в Челябінську. Тут вона закінчила школу, вийшла заміж. Відносини з чоловіком не складалися. В якийсь момент дівчина зрозуміла, що за межами металургійного центру Уралу є інше життя. Вона зібрала валізи і виїхала в Сочі, вирішивши, що це південне місто стане її другою батьківщиною. Так і сталося.

Ніна Ши – старша дочка Олени Колотиловой, провідною блогу «Мама відмінника» на ютубі. Її сестра Юлія має канал «Милі Ванілі», брат по матері Лев заробляє на блозі «Відмінник Life»

Несподівано для себе в 2015 році Ніна зустрілася зі своєю першою любов’ю. Вони не бачилися 11 років. Відновлені відносини привнесли в життя нові фарби. Сьогодні Ніна знову заміжня, вона щасливо живе з коханим чоловіком у найкращому місті на Землі. Її чоловіком став відеооператор Олег, він допомагає Ніні знімати ролики. У родині поки немає дітей. Пара обзавелася тільки домашніми улюбленцями: котом і собакою.

Творчість на Youtube

8 квітня 2015 року Ніна реєструє канал на популярному відеохостингу Youtube. Її спочатку не привертають матеріали, зроблені за заздалегідь написаним сценарієм.

Дівчина віддає перевагу імпровізацію, тому всі вайн зроблені в жанрі лайфстайл і виставлені в інтернет практично без обробки.

Шихова недовго думала, чим привернути увагу аудиторії. Вона грамотно розсудила, що, якщо тема цікава їй, то обов’язково зацікавить кого-небудь ще. Контент каналу Ніна Ши на ютубі розробляється за такими напрямками:

  • оглядові ролики з корисними порадами про покупку і поверненні товарів, замовлених в китайських інтернет-магазинах;
  • лайфхаки за микроблейдингу (татуажу) брів і манікюру;
  • поради щодо організації правильного харчування і схуднення без наслідків;
  • лайфхаки по облаштуванню кімнат, життєві дрібниці, що приготувати на вечерю, посиденьки з милими розмовами.

Ніна Ши іноді розміщує челленджи з нанесення макіяжу. Інтернет-гра залучає на її сторінку нових передплатників.

Скільки заробляє на Youtube

Блогерша стверджує, що на сервісах Google не дуже високий дохід. Дізнатися, скільки заробляє Ніна Ши на ютубі, можна з допомогою сайту uznatbablo.ru.

З моменту заснування каналу на 14 липня 2020 року прибуток його власниці склала 2 мільйони 65 тисяч 155 рублів. За найскромнішими підрахунками, це буде близько 33 тисяч руб. в місяць. Але переглядів роликів на Youtube – не єдине джерело доходу молодий блогерши.

Вона не приховує, що користується послугами партнерської програми «Air». Сервіс займається просуванням відеороликів, пошуком аудиторії, отриманням прибутку від переглядів, захистом авторських прав. Ця перевірена роками партнерська програма вважається найкращою на теренах СНД.

На своїх сторінках в Ютуб і Instagram Ніна Ши розміщує рекламні банери, які відповідають її вмісту (наприклад, реклама послуг майстра з манікюру). Блогер знімає процедуру догляду за руками і виставляє готовий ролик, іноді пропонуючи користувачам челлендж. Ніна просуває в мережі послуги свого майстра, за що отримує оплату.

Ведуча не застосовує особливих хитрощів, щоб підвищити рейтинг своїх сторінок. Вона вважає, що зростання популярності її блогу повинен бути рівномірним і природним.

Ніна також часто виставляє відео з відвідуванням улюблених і вподобаних місць. Це ресторани, кафе, салони, магазини. Можливо, вона не бере за це гроші, хоча могла б. Її відео про знижки в Ніель Амбер за тиждень набрав 22 тисячі переглядів. Не потрібно добре знати психологію жінки, щоб передбачити, скільки передплатниць відвідало філії магазину.

Ніна могла б сама стати «ходячою рекламою» багатьох товарів. Дівчина користується косметикою, носить солнезащитные окуляри, годинник, сумочки жіночі аксесуари. Вона може рекламувати продукти харчування, які використовують в постах про правильної їжі. Сторінка Ніни в Инстаграме могла б стати чудовим майданчиком для розміщення реклами. Тут оптимальна кількість постів, лайків, коментарів від користувачів.

Ніна Ши не знімає інших блогерів, не залучає їх до участі в своїх роликах. Вона стоїть осторонь від блогосфери і не намагається увійти в якийсь елітний блогерський союз. Це допомогло б їй розкрити свій потенціал, але Ніна Ши продовжує вести блог, який вона називає «Влог», поодинці.

Ніна Ши – людина з гарним почуттям гумору. Її ролики часто починаються з перепалки з відеооператором. Видно, що текст дівчина придумує на ходу, але в цьому і полягає принадність її вайнов. Оригінальна подача матеріалу стала візитною карткою каналу. У Ніни Ші є ще маса цікавих задумів, а ідеї їй дарує саме життя. Передплатники стали вірними друзями блогерши. З ними вона може випити чашку кави, сидячи перед монітором, і поговорити на абстрактні теми.