перший канал на ютубі: ролик, блогер, сюжет

Самий перший канал на ютубі: коли був створений, вийшов 1 відеосюжет, хто зняв, що змінилося сьогодні, як зробити свій блог на YouTube

Відеохостинг YouTube містить масу інформації різної спрямованості, починаючи від музичних програм і закінчуючи серйозними телепередачами, в яких обговорюються політичні питання і проблеми світового співтовариства. А хто-небудь замислювався, коли з’явився перший канал на ютубі? Більш того, якої тривалості виявився самий перший ролик на YouTube?

історія

Взимку 2005 року колишні співробітники Pay Pal створюють відеохостинг youtube.

Зазначимо, що в ті часи інтернет разюче відрізнявся від сучасного тим, що в ньому не було жодної соціальної мережі, що користується популярністю сьогодні. Крім того, труднощі виникали при обміні відеороликами через «павутину». Це і стало причиною впровадження засновниками ютуба ідеї, що дозволила оперативно завантажити відеосюжет і продемонструвати його всім бажаючим.

Перший ролик

першим роликом на ютубі став сюжет тривалістю у вісімнадцять секунд, відомий під назвою Me at the Zoo, що в перекладі означає «я в зоопарку». Як він був створений і коли вийшов?

Виявляється, перший короткометражний ролик на YouTube оприлюднили 23 квітня 2005 року. На екрані показано, що Карім (один із засновників ютуба, учасник зйомки) знаходиться біля вольєра зі слонами і намагається розповісти про їх довгі хоботи.

Відео знято з роздільною здатністю 320 на 240 пікселів, нагадує часи, коли швидкісний режим доступу в мережу інтернет було в рази нижче.

З листопада 2005 року ютуб опинився у вільному доступі і отримав популярність завдяки подібним відеосюжетами.

Що змінилося

З тих пір Фелікс Чельберг, відомий шанувальникам інтернету як Pew Die Pie, вважається самим першим блогером на ютубі в світі, аудиторія передплатників якого перевищила сто мільйонів передплатників.

З самого початку популярністю майданчика був результат копіткої і постійної праці. Не секрет, що слідом за стрімким піднесенням настає настільки ж швидке падіння, так і спеціальних таблеток успіху ще не придумали. Але якщо з’явилося бажання створити власний канал, наведемо кілька порад від перших успішних блогерів на ютубі, росіян і іноземців:

  • підберіть тематику для свого ресурсу. Якщо ви створюєте свій самий 1 канал на ютубі, то все буде просто. Швидше за все, його тема відповідає запитам клієнтів і збігається з професійною діяльністю. Складності виникають у бажаючих знімати особисті блоги – доведеться вирішувати, про що вони будуть. Популярністю користуються ігри і автомобілі, шоу і гумористичні передачі, кулінарні рецепти, блоги про випадки з власного життя і т. п. Обравши будь-який із сегментів, починайте працювати;
  • проведіть аналіз потенційних конкурентів, звернувши увагу на якісні характеристики їх контентів і наявні рубрики, періодичність випусків, кількість переглядів (середнє), аудиторію передплатників. Таке порівняння влаштовується щомісяця – ви отримуєте можливість для розробки нових ідей. Є і друга сторона медалі – відсутність конкурентів. Це в більшості своїй підтверджує вибір вузьконаправленої ніші і говорить про те, що обрана вами тематика не представляє інтересу широкої аудиторії;
  • розробляється контентна сітка. До того моменту, як ви знімете перший відеоролик і розмістіть його на YouTube, складається контент-план, без якого зйомки перетворюються в хаотичні дії. Складаючи його, ви повинні передбачити періодичність публікації відеосюжетів, тематики випусків, формати для знімаються роликів. Регулярність важлива, тому що вона залучає глядача до нового каналу. Тільки пам’ятайте, що складений вами графік порушувати забороняється;
  • створюється власний канал на ютубі. Ви прокручуєте особливий стиль свого ресурсу – обкладинку і логотип створюєте в одному стилі. Заставки з роликів рекомендується оформити, як канал з текстами і відеокадрами. Все повинно привертати увагу глядача, змушувати його на перегляд і підвищувати конверсію кліком. Ролик оптимізується незвичною назвою і описом, в обов’язковому порядку зазначаються теги (не менше п’ятнадцяти), що відображають тему відеосюжетів. Непогано, якщо ними продублюются найменування каналу та ролика;
  • залишається зайнятися просуванням каналу. Все підготовлено, контент є, але популярності немає. Щоб процес прискорився, запасіться терпінням і розплануйте просування каналу, використовуючи платні інструменти;
  • періодично аналізуйте результати.

Зробивши все, щоб відео здобуло успіх, уточніть просування і використовуйте всі отримані показники для поліпшення ефективності.

Висновок

Завдання складне, але здійсненне. При певному терпінні і навичках ви легко добудете собі світову славу, як це вдалося першим блогерам ютуба.