Сучасне життя зав’язана на ринкових відносинах. Для споживачів та продавців, які переслідують різні бажання, існує єдина мета – задовольнити інтереси і отримати прибуток. Не так давно про те, що на каналі в ютубі можна заробляти гроші, знали одиниці. Багатьом було невтямки, що можлива монетизація каналу, має вузьку і специфічну спрямованість. Глядачі використовують відеохостинг, переглядаючи ролики розважального характеру. Такі ресурси швидко набирають перегляди, потрапляючи в рейтинг найпопулярніших. Якщо ваш блог спрямований на цільову аудиторію, не турбуйтеся. Сьогодні можливо просування ютуб-каналу з будь-якою тематикою.
Що необхідно для розкрутки
Відеохостинг YouTube вважається унікальним, користується популярністю. Його адміністрація зацікавлена у збільшенні кількості глядачів. Ютуб заохочує блогерів, провідних канали з цікавими відео, розподіляє частину прибутку від прокручування рекламних роликів, з його допомогою кожен підвищить власну значимість перед цільовою аудиторією.
Для визначення більшої популярності відеоканалу ютуб користується спеціальними алгоритмами, які враховують:
- кількість переглядів відеоролика;
- кількість лайків, коментарів та дизлайків;
- аудиторію, подписавшуюся на канал;
- репости;
- відсоток переглядів з інших ресурсів – соціальних мереж, пошукових систем, сайтів тощо;
- періодичність публікації нових роликів.
Головне завдання будь-якого розміщеного відеосюжету – залучити максимальну кількість переглядачів, які підписуються на канал. Саме їх вважають лояльною аудиторією, відстежує виходи відеороликів. Зі збільшенням числа передплатників ростуть інші характеристики відеоканалу. При цьому, для збереження і збільшення аудиторії рекомендується відстежувати якісні показники розміщеного контенту, щоб не розчаровувати глядачів. Здасться дивним, що при мільйонному перегляді ролика число підписантів на канал не перевищує однієї – двох сотень людей.
є «сірі» програми, накручують перегляди і залучають передплатників. Користуючись фейковими сторінками, за гроші ви легко раздуете власний канал. Пропонуємо подумати – чи є в цьому необхідність? В першу чергу, всі надані послуги вимагають оплати. По-друге, не забувайте про репутацію відеоканалу. Правилами ютуба визначено, що штучна накрутка і залучення фейкових акаунтів знаходяться під забороною, подібні дії суворо караються, аж до закриття каналу.
Сьогодні розберемося з основними інструментами, що забезпечують SEO-просування відеоканалу.
Ютуб
Багато фішки, що забезпечують просування каналу в ютубі безкоштовно, ви використовуєте ще під час публікації відеоролика. Вже говорилося, що хостинг зацікавлений у збільшенні переглядів, у зв’язку з чим він також надає допомогу в розкручуванні.
Підбираємо ключові слова
Перед тим, як завантажити відеоролик, рекомендується визначитися з ключевиками, за яким переглядач відшукає ваш сюжет в інтернеті. Від ключових слів залежить багато чого.
Успіх дій полягає не в тому, щоб скласти запити з мільйонними переглядами. Від низкочастотности ключових слів або фраз залежить легкість пошуку відео, мінімізація конкурентів. Показник частотності ключевіков визначається спеціальними сервісами для просування каналу в ютубі. Один із вдалих прикладів – wordstat.yandex.ru показує кількість запитів за місяць через пошукову систему Яндекс.
Підбирайте ключевики із запитами не більше 10 000. Все, що перевищує це значення, відноситься до високочастотним запитам, і відеоролик з такими ключами не опиниться в Топі найпопулярніших.
Як ще правильно вибирати ключові слова? Скористайтесь сервісом https://www.google.ru/adwords/. Тут видається число запитів протягом місяця через пошукову систему google.com. Перед початком пошуку ключевіков зареєструйтесь увійдіть в розділ «інструменти», виберіть «планувальник ключових слів», потім – «пошук нових ключових слів по фразах».
Натисканням клавіші «пошук» ви відкриєте перед собою середнє число запитів протягом місяця, тут же вказується рівень конкуренції. Одним словом, Гугл Эдвордс автоматично поділяє всі запити за показником їх частотності.
Для зручності рекомендується скласти невелику таблицю, в яку з обох сервісів впишуться ключові слова, щоб полегшити вибір підходящих.
Якщо основна ключова фраза визначена, і потрібно добрати ще від десяти до двадцяти додаткових ключів, але часу для їх пошуку немає, використовуйте браузерне розширення Google Chrome http://vidiq.com/.
Його головна перевага полягає в тому, що з моменту завантаження програми в браузер і заходу на ютуб перед вами з’являються все ключевики, встановлені авторами під своїми відеороликами. Недолік програми в тому, що вона функціонує виключно з браузером Google Chrome.
Встановивши програму і пройшовши процес реєстрації, зайдіть на канал і перегляньте ключові слова під відеосюжетами. Залишається відшукати лише популярні ролики по необхідній тематиці, скопіювати відсутні ключові фрази з них. Набір ключових слів вноситься в «теги» в момент публікації відеоролика.
В питанні, як просувати канал на YouTube, вибираючи ключевики, є один нюанс – коли краще завантажити ролик, щоб домогтися гарних результатів?
Щоб ключові слова спрацювали максимально, їх встановлюють або відразу в момент завантаження, або протягом тридцяти хвилин після публікації ролика. Через зазначений час ефекту вони вже не дають.
Для просування каналу в ТОП ютуба своїми руками доведеться скористатися іншими методами. Кількість нових відео збільшується, а глядач далі другої сторінки після пошукової видачі не заходить. Отже, доведеться утримувати позиції на першій або другій сторінках, отримуючи максимальну кількість переглядів і передплатників.
Назва відеосюжету і опис до нього
Заголовок в обов’язковому порядку містить головний ключ. Деякі відео навчального характеру оповідають, що ключ у назві повинен повторюватися двічі. Ймовірно, це дає свій результат, ніхто не забороняє провести експеримент – рейтинг ютубом понижений не буде.
Тепер наведемо кілька корисних порад про те, яким чином складається опис. Перші три рядки – заклик до певних дій. Якщо бажаєте продати товар або послугу через власний сайт, зробіть на нього посилання в описі (на його початку). Справа в тому, що пошукова система видає з опису три початкових рядка. Посилання на інший сайт спрацьовує, глядач оперативно дізнається інформацію про вас і про майно, що реалізується товар. У такому разі цільову аудиторію ви набираєте швидко, відеоролик стає джерелом трафіку.
Слідом за закликом до дій йде опис відеосюжету. Виконується воно коротко або у формі транскрипції (докладного змісту). Скориставшись першим варіантом, не забувайте про ключевики, додайте слова в тексті, так як пошуковик індексує саме їх.
Завершенням опису повинна стати посилання на канал, тут же робиться пропозиція на підписку, перераховуються соціальні мережі, де вас можна відшукати, на закінчення робиться заклик на приєднання. Користувач, зацікавлений вашим товаром, підпишеться на канал в обов’язковому порядку.
Субтитри
Продовжуємо розбиратися, як просунути свій канал на ютубі безкоштовно. Субтитри необхідні не тільки глядачам, обмеженим у своїх можливостях, але і для набору роликом популярності. Текст, опублікований на каналі, представлений ключовими фразами, і кожне слово в ньому вважається додатковим ключевиком для ролика.
Перед завантаженням субтитрів знадобиться написати транскрипцію – виконати переклад з аудіо в текстову версію. Після цього в завантаженому ролику входимо в «субтитри», переходимо в розділ «синхронізувати текст», у відкрите віконце вставляємо транскрипцію. Ютуб розпізнає слова самостійно, наклавши на них текст. З часу підгонка не потрібно.
Назва ролика при публікації
Перш ніж завантажити відео, назвіть його у відповідності із заголовком, щоб його знаходила пошукова система.
Анотації і кінцева заставка
Вивчаючи питання, як просувати канал на ютубі самостійно, не забудьте про кінцеву заставку, що представляє собою незвичайну можливість для відеохостингу і утримуючу передплатників, що зацікавилися відеороликом. Використовуючи заставки, ви зможете:
- порекомендувати просмотрщикам ролик, плейлист і ютубовский канал;
- видавати посилання на привабливі сайти;
- закликати до підписку на свій канал.
З допомогою заставки в віконце закривається додається чотири інтерактивних елемента, що містять посилання на інші канали, плейлисти і сайти.
Для додавання кінцевих заставок використовується редактор.
Кінцева заставка відображається в мобільному додатку. Працює це ефективно, тому що, як випливає зі статистичних даних, майже половина користувачів переглядає канали в ютубі з допомогою смартфона.
Анотація вважається тієї ж кінцевої заставкою, але робиться вручну і виглядає досить примітивно. Недолік полягає в тому, що коли перегляд здійснюється по мобільному додатком, анотація залишається невидимою для очей.
Ютуб рекомендує користуватися саме кінцевими заставками, так що не пропустіть можливість застосувати інструмент, що дає непоганий результат і привертає користувачів.
Взаємний піар
Як ще просунути акаунт у ютубі? Більшість бізнесменів раніше вважали, що з конкуруючими підприємствами необхідно битися за кожен рубль. Сьогодні ж використовують колаборацію – суміщені проекти, що приносять значний доход.
Для взаємного просування каналів дозволяється шукати авторів за схожою тематикою або канали з цільовою аудиторією, що нагадує вашу. Один із прикладів такого співробітництва – канали про подорожі та пам’ятки. Аудиторія передплатників схожа, але конкурентна боротьба відсутня.
Дозволяється коллаборировать, публікуючи взаємні посилання на сайти в розділ «цікаве», розповідати про своїх партнерів у відеоролику, додавати в описах посилання на канал.
Особисті повідомлення для нових користувачів ютубом
Цей метод досить сковзька і ризикований, забезпечує прихід від п’яти до десяти відсотків переглядачів від всього числа розісланих запрошень.
Єдина умова – не слід направляти більше десятка повідомлень на годину, загальна кількість за день не повинна перевищувати п’ятдесяти розсилок. В іншому випадку канал заблокують.
Коментарі відеосюжетів з схожою тематикою
Користуючись способами, як просувати канал без грошей в 2020 році, знаходите популярні відео по ключових запитах. Важливо враховувати публікацію нових роликів, залишати свої коментарі в першій п’ятірці глядачів. Коменти повинні виглядати солідно і експертно, не бути бездумними. Прагніть не до самореклами, а залучайте переглядачів розумінням тематики.
Gmail.com
У просуванні каналу на ютубі з нуля допомагає і ця пошта, на яку завантажується відеоролик. Суть даної методики СЕО – просування полягає в тому, що на пошті створюють три – п’ять «лівих» акаунтів, і, як тільки розміщується відеоролик, з кожного по черзі здійснюється перегляд. Обов’язкова умова – переглядати до кінця, це підкаже ютубу, що ролик зацікавив відвідувачів. На закінчення – поставте під роликом лайк або позитивний комент. Ця умова теж вважається обов’язковим.
Результат залежить від кількості акаунтів – їх має бути максимально багато. Ютубовские алгоритми налаштовані таким чином, що, розпізнавши активність, починають самостійно просувати відеосюжет, утримуючи його на перших сторінках пошукової видачі. Виконуючи такі операції один раз на годину або два, ви забезпечите кількість переглядів, але належного ефекту не досягнете. Отже, подібні дії рекомендується виконувати в перший час після публікації відео.
www.bposter.net
Даною системою автоматично додаються посилання в сервіси соціальних закладок. Її використовують при автопрогоне. Необхідно зайти на сайт, зареєструватися і додати обліковий запис. На безкоштовній основі це можливо для восьми сервісів:
- БобрДобр.ги;
- МоеМесто.ги;
- Mister Wong;
- Закладки I. UA;
- Delicious;
- Toodoo;
- url.org;
- fwisp.com.
На кожному з перерахованих сервісів, у разі відсутності запису, доведеться реєструватися. Добавившись, перейдіть по вкладці «сабміт», заповніть поля, вкажіть посилання на своє відео, натисніть клавішу «відправити».
Пост автоматично опубліковуватиметься в кожному внесеному обліковому записі.
Такий спосіб просування зберігає свою ефективність протягом першої години з моменту опублікування відеоролика.
www.pistonposter.com
Функціонально він нагадує БПостер, спрямований на автоотправку постів в певні акаунти. Відмінність в тому, що тут дозволяється публікуватися в соцмережах, додаючи по кілька акаунтів від однієї з них.
Для додавання соціальної мережі у свій обліковий запис доведеться пройти процес реєстрації, увійти в профіль, перейдіть по вкладці «блоги», вибрати необхідну платформу, вказати дані.
Зайшовши на вкладку «пост», знайдіть клавішу помаранчевого кольору «новий пост», виконайте наступний алгоритм дій:
- складіть невеликий анонс;
- напишіть до нього заголовок;
- вкажіть посилання на мікроблоги – твіттер, ru twit і т. п.;
- введіть час відправлення анонсу на блоги, для чого клацніть по полю, в якому зазначено «відразу», після цього з’являється календар – виберіть час і дату постінга;
- визначте групу, створену вами, або блозі для постингу, клацнувши клавішею «вибрати блоги».
Від кількості доданих вами соцмереж залежить результат просування. Безкоштовно додається до семи майданчиків, після чого можливе придбання пакета з платними способами. Наприклад, тариф на тридцять акаунтів обійдеться всього в п’ять американських доларів за місяць користування.
Як і в БПостере, пости публікуються слідом за розміщенням відеоролика, щоб отримати максимальну кількість переглядів.
ВКонтакте
Ще один результативний варіант – відправляти короткі заклики до дії, супроводжуючи їх посиланнями на відеоролик в ВК. Ними можуть виявитися особисті сторінки, групи, схожі за тематикою. Люди, які просувають канали в YouTube таким способом, знаходять його ефективним, і все ж спамом захоплюватися не варто – велика ймовірність отримання бана після скарги глядачів.
Корисні рекомендації
Наведемо кілька порад для просування каналу на YouTube через Google AdWords:
- організовуйте прямі трансляції. Вони вважаються вдалим методом, підвищує інтерес передплатників і приваблює нових глядачів. Передплатникам надходять повідомлення про початок life-програми, вони приєднуються до події «тут і зараз»;
- забезпечте просування в соцмережах. Вибудовуйте партнерські відносини з пабликами, в яких перебуває цільова аудиторія, пропонуйте їм публікувати відеоролики і посилання на який належить вам канал. Природно, що у такого способу просування каналу в ютубі існує певна ціна, але якщо спільноти нечисленні, вони обмежуються взаємними репостами і розміщенням посилань;
- виконайте переоптімізацію відеоролика. Навіть якщо запис застаріла, інтерес до неї можна підвищити. Змініть назву, виправте опис, поміняйте заставку;
- проаналізуйте конкурентні канали. Перевірте, які відеоролики з вашої теми розміщені в топовому рейтингу, що видаються пошуковою системою. Вивчіть їх оформлення, спосіб знімання матимеш і монтажу матеріалу, почитайте наведене опис. Сміливо використовуйте аналогічні прийоми для оформлення власних роликів.
Ще одна важлива умова. Головна особливість реклами – перекрити доходами вкладені в неї кошти.
Коли канал вимагає постійних фінансових вкладень, а прибутки від нього немає, з блогом щось не те. Проведіть наскрізну аналітичну перевірку, відкоригуйте відеоматеріали, і ваш ресурс почне приносити дохід.
Для чого бізнесу необхідний ютуб?
Канал відеохостингу допомагає у вирішенні декількох питань:
- підвищує впізнаваність бренду;
- збільшує кількість конверсій;
- нарощує суму доходу шляхом розміщення реклами.
Остаточний формат вмісту і методика просування визначаються в залежності від поставлених перед собою цілей. Щоб зробити все правильно, пропонується відповісти на пару питань:
- плануєте ви вкладатися у виробництво контентів на системній основі? Часом канал на ютубі заводять для галочки, і він однозначно йде в небуття. Для просування доведеться регулярно монтувати відеоролики, залучають цільову аудиторію. Створювати відео слід на високому якісному рівні, за темами, чіпляти творця особисто;
- вистачить у ніші контенту на тривалий термін? Перед блогерами, роблять огляди ігор, таке питання не ставиться. А ось володіє невеликим регіональним заводиком людина має добре все обміркувати, щоб дати правильну відповідь. Спробуйте скласти приблизний план контенту на рік. Якщо не виходить перекрити темами один – два місяці – залиште затію просування каналу, скористайтесь іншими маркетинговими прийомами.
Давши на обидва питання позитивні відповіді, приступайте до монтажу та розкрутці контенту. Але пам’ятайте, що відео зняти легко, а ось у його просуванні з’являються численні проблеми.
Ситуація деколи приводить до того, що, витративши час і гроші, ви не отримуєте належного результату і остываете до власної ідеї.
Щоб виключити такий результат, пропонуємо замовити просування каналу на YouTube у відповідних фахівців.