Реклама ютуб-каналу: зробити, продати, замовити

Реклама ютуб-каналу: скільки коштує, де брати текст, як можна налаштувати показ платно на YouTube в Гугл Адвордс на своєму ресурсі

В порівнянні з текстовими сайтами і фотографіями, відеоролики краще приваблюють аудиторію. Пропонуємо сьогодні розібратися, яким чином запускається реклама ютуб-каналу, переваги якого очевидні кожному – мільярдні перегляди, точкові налаштування, прийнятні розцінки, високий показник конверсії при дотриманні всіх вимог. Рекламою на відеохостингу користуються для просування сайтів, магазинів, додатків, власних каналів або відеороликів.

Переваги розміщення реклами в ютубі

Налаштування реклами в Гуглі для ютуб-каналу має наступні переваги:

  • забезпечується зв’язок з цільовою аудиторією. Сповіщення через відео створює яскраві враження в порівнянні з іншими видами. Ролик наочніше показує переваги товару, розповідає про варіанти застосування і ситуаціях, де він виявляється корисним;
  • охоплює максимальну кількість переглядачів. Рекламу таргетируют за різними параметрами;
  • можливість для відстеження ефекту. За всіма параметрами Гугл видає докладні статистичні дані – число показів, фінансові витрати, кількість передплатників, бюджет.

Формати і види ютубовской реклами

Перед тим, як прорекламувати свій канал на YouTube, розберіться з різновидами реклами, пропонованими відеохостингом.

Вбудовується відео

Представлено рекламним роликом, що запускається автоматично перед відеосюжетом, по його закінченню або в середині (пре-рол, пост-рол, мзс-рол відповідно). Разом з рекламою підключається таймер, виконує зворотний відлік. Як правило, через п’ять секунд рекламу дозволяється закрити натисканням клавіші «пропустити». Такий формат в PK-налаштуваннях носить назву In-Stream. Тривалість рекламного відео варіюється в межах тридцяти – шістдесяти секунд, грошові кошти списуються з рахунку за кожен показ або виконаний по посиланню перехід.

Менеджерам з продажу реклами на YouTube даний формат підходить завдяки тому, що гроші знімаються за покази, але за умови, коли тривалість перегляду відеоролика перевищила півхвилини. Це означає, що реклама глядача зацікавила. Виходить, що перші тридцять секунд відео прокручується безкоштовно.

У випадку, якщо тривалість рекламного ролика не перевищує тридцяти секунд, показ відбувається платно, коли ролик оглянутий повністю. При виборі оплати за перехід плата знімається при кожному натисканні по посиланню. Такий формат коштує дорожче, ніж варіант з кнопкою, використовується в мобільних та десктопних пристроях. Глядач дивиться рекламу цілком, отримуючи потрібну інформацію.

Коли ролик з рекламою триває не більше двадцяти секунд, можливо налаштувати показ таким чином, щоб він прокручувався повністю, без застосування клавіші «пропустити».

Вбудовану рекламу використовують для рекламування додатків, торгових салонів, сайтів.

Банери у відеороликах

Бувають статичними або анімованими, розташовуються під відео. Поява банера відбувається на п’ятнадцятій секунді, для закриття знадобиться натиснути хрестик, який знаходиться у правому кутку зверху. Клікнувши по рекламній мітці спрямовують на відповідний сайт.

Банери в рекомендаціях

Їх розміщують в правій колонці зверху, де знаходяться рекомендовані відеосюжети. Цей формат подобається рекламодавцям, так як візуально зливається з рекомендаційним блоком, є одним з найпопулярніших. Потрібно підібрати відповідну картинку, написати відповідну назву. Формат, названий у налаштуваннях Video Discovery, рекомендується використовувати для просування відео на своєму каналі.

Реклама в пошуковій системі ютуба

Розміщується в пошуковій системі. Користувач вводить складений запит, вивчає перелік відео за своєю тематикою, а реклама розташовується вже над ними.

Заставка

Використовують для смартфонів та персональних комп’ютерів, максимально ролик триває не більше шести секунд, можливості пропустити його не передбачено. Забезпечується повний показ відео, завдяки чому збільшується охоплення аудиторії, підвищується впізнаваність рекламованого бренду.

Медійні оголошення

Показ таких реклам здійснюється:

  • в процесі запуску пошукової системи;
  • в переліках відеороликів зі схожою тематикою;
  • на головній сторінці сайту;
  • на партнерських сайтах;
  • в додатках, що входять до КМС.

Глядач отримує можливість вибору вакансій його роликів, плата за перегляди призначається вами, час тривалості відео не обмежується.

Такі реклами рекомендовані тим, хто планує випуск роликів навчального характеру або видеоотзывов клієнтів.

Альтернативне рішення – реклама у блогера

Замовлення реклами можливий через блогерів, але такий варіант відрізняється певними перевагами і недоліками.

Вважається, що виступаючий блогер – лідер думок, якій довіряє аудиторія, лояльно ставлячись до рекламованого товару. За невеликий проміжок часу виходить солідний охоплення глядачів. Найчастіше блогер придумує ідеї і самостійно готує контент, заощаджуючи ваш час і кошти, після чого рекламує товар або послугу таким чином, немов сам давно цим користується.

На жаль, свою роль відіграє людський фактор – блогер може виявитися не кращим професіоналом, здатним змонтувати відео і подати рекламу, зробивши все вчасно і з гарною якістю. Щоб не отримати негативний результат, процес доводиться контролювати особисто.

Часто недобросовісні блогери використовують накрутки, збільшують кількість передплатників, переглядів, лайків і переходів. В результаті такої реклами ви ризикуєте не отримати жодного замовлення, марно витративши гроші. Деколи ютуберы виставляють необгрунтовані розцінки, і важко прорахувати, вийдіть ви після витрат на прибуток. Вибір блогера – процес складний. Доведеться витрачати час на переговори, аналізувати акаунти, вивчати накопичений досвід, визначатися з цінами – простіше розміщувати відео в рекламному кабінеті.

Відео з рекламою

Як зробити рекламу на своєму каналі в ютубі? Для початку визначтеся з цілями – вона послужить просуванню каналу, конкретного відеоролика або сайту, виявиться постановочним, анімованим або промо відео.

Якісно виконана в Google AdWords реклама на ютуб-каналі повинна:

  • привернути увагу, здаватися цікавою і такою, що запам’ятовується;
  • переконувати відвідувача в необхідності придбання товару або послуги;
  • виглядати просто і зрозуміло;
  • відповідати етичним вимогам, не порушувати законодавчу базу.

Щоб зняти ролик з рекламою в Гугл Адвордс, існує три способи:

  • проведення зйомки і монтажних робіт своїми силами;
  • добірка готових відеосюжетів на стоках, нарізка, накладення музичного супроводу, складання тексту, озвучування;
  • звернення за послугами в рекламні агентства чи до фрілансерів.

Порядок налаштування

Кейсів з таргетованої рекламою для просування каналів в ютубі багато. Щоб усвідомити алгоритм налаштування, розберемо покрокову інструкцію, наведену на YouTube AdWords.

Ютуб Ads

Переходимо на сайт https://www.youtube.com/ads/ знаходимо і натискаємо клавішу «почати». У правій частині екрана з’явиться підказка, що допомагає виконати в три етапи. Кнопку «почати» натискаємо повторно.

Здійснюється перекидання в Гугл Ads. У разі, якщо відсутня реєстрація, вам запропонують налаштувати обліковий запис і первісну рекламну кампанію. Дані кроки дозволяється ігнорувати, натиснувши кнопку «перейти в режим експерта».

Створюємо рекламну кампанію

Опинившись в рекламному кабінеті, переходимо в розділ кампаній, натискаємо плюсик синього кольору – «нова компанія».

Визначаємо мету своєї реклами, вибираємо варіант кампанії «відео – відеореклама в ютубі та інших сайтах. Після цього встановлюємо підтип «стандартна», натискаємо кнопку «продовжити».

Налаштовуємо параметри

Створивши PK, ви автоматично перейдете на сторінку стандартних налаштувань, серед яких вказуються назва, бюджет (на день або на весь період кампанії), день початку і завершення рекламної акції. Тут також настроюється частота показів, демографічний таргетинг або за інтересами, місця, де розміщують оголошення. Розберемо все покроково:

  1. для показу вибираємо «стандартний» або «прискорений» методи – перегляди наберуться швидко. Бажаєте сплачувати покази – визначте стратегію призначення «максимальна вартість за перегляд CPV». Другий варіант оплати – за кожен перехід;
  2. знаходимо розділ «мережі», уточнюємо, де плануються покази реклами. Вибираємо пункт «партнерські видеоресурсы в КМС» і відключаємо стоїть біля нього мітку;
  3. визначаємо мову, місцерозташування аудиторії, виняток додаємо ресурси, де рекламу показувати не слід;
  4. додатково прописуємо, в яких відеороликах ваша реклама не повинна з’являтися (приклад – відео з ненормативними словами);
  5. аналогічним чином виключаються рекламні покази з вбудованих відеороликів, прямих ефірів, ігрових каналів на YouTube;
  6. нижче розташована вкладка «додаткові налаштування», відкривши яку, встановіть частоту показів і розпорядок прокрутки оголошень;
  7. вписуємо назву групи з оголошеннями.

Таргетинг

  1. вказуємо особисті дані – стать, вікову категорію, наявність дітей, дохід сім’ї;
  2. прописуємо інтереси аудиторії;
  3. знаходимо вкладку «вміст», вводимо необхідні ключові слова;
  4. переходимо в розділ «тема», визначаємо контентну тематику, в якій передбачається показ таргетної реклами;
  5. робимо налаштування місць розміщення. Приміром, вказуємо певний канал небудь конкретне відео, де плануємо показувати рекламу. Якщо ввести ключове слово, ютуб самостійно визначить тематичні відео;
  6. залишається заповнити розділи з максимальними розцінками за перегляди і кліки, налаштувати рекламне відео.

Налаштовуємо відео з рекламою

Додаємо ролик, але, якщо він ще не розміщений на відеохостингу, в першу чергу завантажуємо на ютуб відео. Якщо реклама планується в Росії, то у форматі оголошень включаємо позначку біля пункту In-Stream, позначивши, де можна прорекламувати ролик, вказуємо вік цільової аудиторії.

Якщо цей етап проігнорувати, модератор не пропустить вашу рекламу.

У форматі Video Discovery вікова категорія вказується в кінці ролика або в його назві.

Натискаємо клавішу «зберегти» – підготовка кампанії завершена. Як тільки оголошення пройде перевірку, через вкладку «кампанії» з’являється можливість переглядати статистичну звітність.

Налаштовуємо платежі

Щоб реклама запрацювала, виконуємо налаштування платежів, переводимо на баланс кошти. Для установки, скільки коштує показ, натискаємо кнопку «інструменти та установки». Переходимо після цього в розділ «оплата», використовуємо клавішу «налаштування».

Визначивши ціну контекстної реклами і завершивши її розкрутки на ютуб-каналі, поповнюємо баланс, використовуючи Яндекс.Гроші, Qiwi-гаманець, систему ASSIST або банківські перекази.

Для роботи з Гугл Ads завершуємо налаштування облікового запису зазначенням комерційної інформації.

Замовити рекламу недорого зможуть юрособи та ІП.

Завершуємо налаштування облікового запису

У розділі для вказівки платіжних відомостей вводимо всю інформацію, необхідну для заключного етапу налаштування. Визначаємо країну, в якій знаходиться платіжний адресу, і тип аккаунта – ІП або бізнес.

Визначившись з вибором, вводимо додаткові відомості – ІНН і т. п., нижче прописуємо точний юридична адреса та особисті контакти:

  • прізвище, ім’я, по батькові;
  • номер контактного телефону;
  • адресу електронної пошти.

Тут же за замовчуванням зазначаються дані, внесені під час реєстрації пошти Gmail, які дозволяється змінювати.

Зазначаються сума платежу та адреса для документального обігу.

Завершивши налаштування, задіємо клавішу «відправити», після чого реклама запускається в роботу.

Корисні рекомендації

Щоб реклама на ютуб-каналі в ВК або в іншій соціальній мережі працювала ефективно, необхідно:

  • прагнути залучати увагу переглядача в перші п’ять секунд;
  • інтегрувати бренд або безпосередньо рекламований товар на аналогічному етапі відеоролика (в перші 5 с);
  • залучати до зйомки лідерів думок (популярних блогерів), якщо для цього є вільні кошти;
  • вибрати відповідну музику, що поєднується з відеороликом;
  • наповнити рекламу креативом і гумором, зробивши ролик «чіпляти»;
  • звертатися до глядачів із закликами до дії;
  • поекспериментувати з темпами прокрутки – швидкість розвитку сюжету утримає увагу аудиторії.

Поради щодо створення кампанії

Бажана тривалість ролика з рекламою – від 12 до 30 секунд. Акцентуйте увагу на товар або послугу, і краще зробити це на перших п’яти – десяти секундах відео, що підвищить якісний показник вмісту з тією категорією переглядачів, яка пропускає ролик, роблячи його таким чином безкоштовним для показу.

Максимально використовувати всі наявні можливості:

  • вставляйте супутні банерні вставки;
  • пишіть оверлеї із закликами до конкретних дій;
  • продумуйте відображаються у відео URL.

Трафік краще вести на орендованому каналі, щоб сильніше «підігріти» аудиторію, переводячи її на свій сайт.

Поради щодо роботи над контентом

Як і в контекстній рекламі, основною метою тут вважається привернення уваги максимальної кількості глядачів, їх мотивація на кликання оголошення. Безпосередньо в ролику повинно міститися цікаве або корисне оповідання.

Текст, написаний для оголошення, повинен чітко визначити, чому користувачеві слід переглянути пропоноване відео, яку користь він витягне з перегляду.

Рекомендується скористатися контекстним націлені на ключовикам, відповідним відеосюжету, додати інтерактивні інструменти у вигляді підказок і анотацій.

Висновок

Використовуючи наведену вище інформацію, ви дізналися, як продати рекламу на каналі в ютубі. Користувач, який переглянув ваші відеоролики, запам’ятає, де брати рекламу, щоб придбати необхідний товар або послугу. Слідуючи нескладним алгоритмом, ви самостійно розмістіть рекламу товарів свого бренду на майданчику відеохостингу.