Реклама ютуб: підключити, розмістити, отримати, знайти

Реклама ютуб: чому зявилася, як налаштувати, заробляти на відеоролику на YouTube, як поскаржитися, коли стало занадто багато

Мабуть, це прозвучить дивно, але Гугл стривожений зниженням власного прибутку. І пояснення цьому просте – користувачі стали менше реагувати на контекст реклами. Вважається, що правильно запущений на ютубі ролик видає більше тридцяти відсотків конверсії, що вважається досить непоганим показником. Користувачі, які побачили таку рекламу, охочіше купують товар – в 1.3 рази краще в порівнянні з контекстної. Реклама в ютуб сприяє просуванню бренду, приносить прибуток блогеру.

Переваги ютубовской реклами

Будь-який бізнес, якщо він активно контактує з відеохостингом, отримує величезну вигоду з наступних причин:

  • за невисоку вартість відбувається охоплення численної аудиторії;
  • у кожному відеоролику, опублікованому на ютубі, можна рекламувати свої товари або послуги;
  • передбачена можливість точкового таргетованої налаштування, дозволяє легко відшукувати цільову аудиторію;
  • сприяє налагодженню взаємовідносин з глядачем, одночасно впливаючи на головні органи почуттів;
  • вибудовується серіальний маркетинг.

Різновиди

Реклама на YouTube представлена різними видами, та не кожен з них може мати формат відеоролика.

Слід розглянути всі різновиди, щоб в подальшому визначитися з більш оптимальним варіантом.

Бажаючи налаштувати рекламу з належним ефектом, щоб заощадити кошти, скористайтеся сервісом promopult.ru. Його особливості допоможуть збільшити конверсію і набрати більше передплатників.

Вбудована

Постарайтеся згадати, як давно ви переглядали відео на ютубі. Напевно, виглядало все наступним чином: підібрали відеосюжет, активували його показ і на самому початку побачили рекламу, яку захотіли швидше пропустити, натиснувши на відповідне вікно.

Це – вбудована реклама у відеоролику на YouTube, основним призначенням якої вважається миттєвий захоплення глядацької уваги. Через відпущені п’ять секунд ви визначаєтеся з вибором – продовжити дивитися або «пропустити» ролик. Принадність для рекламодавця полягає в тому, що гроші він втрачає на 31 секунді ролика, це означає, що половину хвилини реклама показується безкоштовно. У випадку, якщо тривалість сюжету не перевищує 30 с, оплата провадиться за його повний перегляд.

Цей вид називають CPV, що означає – плата за покази. Він вважається найбільш оптимальним в отриманні масових переглядів, популярності бренду і залучення клієнтів.

На цьому різновиду вбудованої реклами не закінчуються – є ще три варіанти, які напевно вам зустрічалися:

  • пре-рол. Сюжет на YouTube програється перед відео;
  • мзс-рол. Пропонується до перегляду в середині відеосюжету;
  • пост-рол. Їй завершується прокрутка відео.

Подібним поділом користуються багато майданчики, в число яких входить і телебачення.

Якщо ви роздумуєте, що краще підійде, почніть з пре-ролу і займіться тестуванням. Такий ролик глядач точно побачить, а перегляне його частково чи цілком – невідомо.

Але свої плюси в інших варіантах розміщення реклами на відео в ютубі є: під час перегляду у глядача формується споживчий ясність, і рекламні вставки в середній і заключній частинах відео виявляться вельми до речі.

Банер

Як ще додавати рекламу у відео на YouTube в Google AdWords? Спробуйте варіант з банерами – привабливими картинками рекламного характеру, що зустрічаються на будь-якому сайті.

Ютуб теж має власні графічні зображення, відомі під назвою «медійна реклама». Розташовані вони в кутку праворуч, над рекомендованим контентом.

Перегляду відеоролики, зверніть увагу – банер з рекламою зовні нічим не відрізняється від звичайного відеосюжету.

Раніше він виділявся спеціальним фоном і відповідним написом, але як тільки з’явилася нативна реклама, Гугл прибрав всі відмітні ознаки, перетворивши банер у звичайне повідомлення. До речі, конверсія після цього значно збільшилася.

Для просування відео є певна вигода – переглядаючи схожі, глядач однозначно зробить бажаний клік, якщо зацікавиться заголовком і зображенням.

Другий приклад банера – той, який видно під час показу відеоролика. Як правило, він з’являється через п’ятнадцять секунд, може закриватися користувачем шляхом натискання на хрестик. Раніше розмір такого банера був 480 на 70 px, але ютуб почав збільшувати вказані параметри.

Ці два види реклами на ютубі мають важливу відмінність – правий банер направляє клієнта виключно в ютубовской екосистемі, а той, який зустрічається в відео, дозволяє перейти на сторонні сайти і інші сюжети.

Якщо ви хочете, щоб на ютубі з’явилася ваша реклама, робіть її помітною на тлі інших відео, анімуються щоб привертати увагу користувачів.

Видача в пошуковій системі

З того моменту, як в відео на ютубі в Гугл Адвордс з’явилася реклама, її в основному розміщують в результатах видачі пошукових систем. Користувач вписує ключевік, і перед ним з’являється список відеоматеріалів, які відповідають запиту. Перші місця відводяться під рекламу, після чого йдуть ролики, розташовані відповідно до рейтингу.

Кажуть, Гугл в черговий раз вніс зміни в алгоритми, і в пошуку рекламу не показує. Отже, щоб опинитися у видачі, направте зусилля на природне просування.

Реклама у блогерів

Є й інші способи просування на видеохостинговой платформі, і є черговим блогерський реклама. Головна її перевага полягає в нативних – непомітному вбудовуванні в відеосюжет, завдяки чому викликається лояльність цільової аудиторії, адже лідером думок є популярний блогер.

Не поспішайте шукати ютуберов, для початку визначтеся з різновидом реклами, що підходить вам більше всього. Адже блогер переслідує одну мету – як заробляти на вашій рекламі, отже, доведеться подумати, щоб зробити остаточний вибір:

  • інтеграція. Автор каналу розповість про товар або послуги, якими користується сам;
  • пре-рол. Застосовується при рекламуванні сторонніх каналів, підходить і в якості першого варіанту. Ви відправляєте блогеру змонтований оригінальний ролик, а він вставляє його у власний контент і озвучує;
  • огляд. Протягом усього сюжету ютубер оповідає про те, як він користується товаром або послугою.

Пам’ятайте, що блогери не погоджуються брехати, рекламуючи неякісний товар з метою приховання його недоліків. Але якщо продукт хороший, то перегляди реклами з YouTube збільшать вашу прибуток.

Не варто морочитися, як знайти відому особу – всі вони на увазі. На жаль, реклама через них інколи найдорожча, так і результати не завжди позитивно позначаються на продажах.

У зв’язку з цим, якщо ви роздумуєте, як підключити свою рекламу, зверніть увагу на «микроинфлюенсеров» – блогерів, число передплатників яких варіюється в межах від десяти до трьохсот тисяч чоловік.

Якщо дивитися розцінки в 2019 році, то на кожну рекламу, замовлену через відомого ютубера, ви отримаєте від п’яти до десяти розміщень через микроинфлюенсера, що збільшить трафік.

Отже, як знайти дрібних блогерів? Для цього скористайтесь каталогом і біржами – Epicstars, Labelup, Getblogger.

Кожен сервіс надасть статистичну звітність за переглядами і передплатникам, з вибором помилитися буде складно. Крім того, біржі містять відгуки про власників каналів і гарантують, що ніхто з вашими грошима не зникне. Сервісний інтерфейс теж відрізняється зручністю і зрозуміло пояснює, як налаштувати рекламу через одне вікно.

Правила налаштування

Багато раніше думали, що рекламу в ютубі включають в спеціальному місці. Виявляється, все відбувається в Гугл AdWords, і для цього необхідно завести власний обліковий запис.

Варіантів небагато – або скористатися послугами фахівця, або самому розбиратися, як все працює. Щоправда, у другому випадку належить метод проб і помилок, тому що інструкцій, докладно роз’яснюють порядок дій, мало.

Але один алгоритм керівництва до дії ми вам надамо:

  1. по спеціальному посиланню adwords.google.com перейдіть в гуглівський аккаунт;
  2. натисніть розділ «+компанія»
  3. у віконці, що з’явилося, виберіть пункт «відео», щоб розмістити рекламу в ютубі;
  4. ви опинитеся на новій сторінці, де введете основні налаштування для створення рекламної вставки. Доведеться вказати назву компанії, визначити тип відеоролика (стандартний), призначити денний бюджет, зняти позначку з «партнерських відеоресурсів в КМС», визначитися з націлюванням на місцеположення, мовою і пристроєм, натиснути клавішу «зберегти та продовжити»;
  5. після переходу на чергову сторінку створюємо рекламу – додаємо посилання на відеоролик, визначаємо тип, формуємо оголошення, вказуємо ключові слова, вибрані завчасно, тиснемо на розділ «зберегти групу оголошень».

Процес налаштування завершено, реклама спрямовується на модерацію.

Головні моменти

Як поскаржитися на рекламу, якщо вона «дістала»? Необхідно подати скаргу в Управління Федеральної антимонопольної служби по територіальності. Вона здійснює нагляд за дотриманням Закону про рекламу.

Чому після ракламы на ютубі відео починається спочатку? Напевно, від реклами збилося розширення. Хтось рекомендує очистити кеш, деякі радять перевірити включення історії на пристрої, є й такі, хто пропонує виконати переустановку.

Реклама на ютубі в Твк Ток – що це таке? Це китайське додаток для розміщення невеликих реклам в соціальній мережі.

Показується реклама Рмя на ютубі? Почнемо з того, що Рмя – рекламна мережа Яндекса. Вона показується на сайтах, які відповідають установленим вимогам.

Висновок

І все ж, чому на ютубі стало забагато реклами? Вся справа в тому, що в наш час бізнес тісно взаємодіє з хостингом і бачить в ньому зручну платформу для просування товарів і послуг з метою отримання прибутку. Крім цього, основний дохід Ютуб отримує саме завдяки розміщується на своїх теренах рекламі.