Реклама ютуб у блогерів: ціна, вартість, види

Реклама ютуб у блогерів: скільки платять на ігрових YouTube-каналах, як замовити недорого, вибрати ютубера, де уточнити розцінки

Рекламування товарів чи послуг на блогерському каналі вважається вдалим способом просування в мережі інтернет. Бренд стає пізнаваним, товар продається, трафік сайту поповнюється. Спробуємо сьогодні розібратися, скільки коштує реклама ютуб у блогерів.

Причини вибору ютубовскіх блогів для реклами

Спочатку нагадаємо, що відеохостинг YouTube вважається найпопулярнішим у світі. Кількість користувачів складає більше одного мільярда людей, щодня сайти відвідують не менше п’ятисот тисяч глядачів, переглядаючи популярні блоги.

Відомі ютуберы збирають на своїх відеосюжетах мільйонні кількості переглядів, даючи відмінну можливість для заробітку на рекламі. Багато роблять спеціальні відеоролики, розміщуючи їх перед або після власних виступів, з-за чого сюжети набирають не меншу популярність.

Такий спосіб просування в ютубі сьогодні найефективніший, розкручує бізнес досить швидко.

Переваги роботи з відеохостингом

Продовжуємо з’ясовувати, скільки коштує реклама у блогерів на YouTube. Хостинг відомий видеорекламным форматом, з яким багато рекламодавці поки що не мали нічого спільного. При цьому, самі того не розуміючи, вони стовідсотково стикалися з ним в офлайні.

Розміщуючи рекламні ролики у блогерів, ви володієте стабільним трафіком, отримуваних завдяки знаходжень відео через пошукові системи або гугловскую мережу.

Пам’ятайте про комунікацію цільової аудиторії, зворотній зв’язок з якої також можлива через відеосюжети. Якщо все це врахувати, ціна за рекламу виходить недорогий.

Де уточнюються ціни?

Про публікації матеріалу домовляються, користуючись одним з наступних способів:

  • використовують особисті контакти. Більшість відомих блогерів залишають свої контактні телефони, адреси електронної пошти. Зв’язавшись таким чином, ви уточніть вартість та інші умови роботи. Приміром, стане відомий блогер тримати в своїх руках ваш товар або його фото, або просто розмістить докладний опис;
  • через біржі. Скориставшись агрегатором, ви заощадите вільний час, відшукуючи контакти і проходячи реєстрацію на біржі. Окупність залежить від товару, пропонованого вами, для його реалізації рекомендується вибирати інтернет-магазини.

Вартість розміщення реклами на каналах

Так скільки ж коштує реклама на ютубі у блогерів?

Ціни за покази у популярних власників відеоканалів визначаються з урахуванням кількості переглядів, взятих з десяти останніх відеосюжетів. Чим більше цей показник, тим вище ціна.

При ексклюзивному ролику кореляція середнього значення переглядів і вартість показів становить 0.78. Можливо припустити кількість переглядів нового сюжету, маючи середній показник по десятці останніх роликів. Такий спосіб підрахунку ідеальним не вважається, але його цілком достатньо, щоб уявити собі загальний блогерський ринок.

Кореляція вартості реклами по відношенню до можливого кількістю переглядів підкаже, що вартість її усталена. Дорогі пропозиції зустрічаються вкрай рідко.

Більша кількість пропозицій не перевищує двох тисяч рублів.

Види реклами ютубовскіх блогерів

Їх декілька:

  • інтеграція – у своєму відеоролику блогер у кількох словах розповідає про ваш товар або послугу;
  • вставка – застосовується на початку або в кінці ролика;
  • згадка – про ваш товар згадають, але без призову до його придбання;
  • ексклюзив – з приводу просування бренду знімається окремий відеоролик, тема якого присвячена вашого питання;
  • нативна – товар з’являється в блогерському ролику, але прямих закликів на його придбання не звучить.

підприємцям-Початківцям рекомендуємо ще один варіант, як знайти блогера для своєї реклами на ютубі – через лайки і коменти. Ефективність такого способу реклами пояснюється тим, що на сторінці блогера демонструються всі відеосюжети, оцінені їм.

Як отримати максимальний ефект? Для цього скористайтеся наступними порадами, що дозволяють зняти ідеальний рекламний відеоролик:

  • за тривалістю сюжет не перевищує тридцяти секунд;
  • на перших п’яти секундах користувач усвідомлює головну ідею сюжету, інакше з’являється велика ймовірність, що він закриє відео;
  • всередині ролика передбачається детальна інформація для глядача, яким чином підписатися на товар, що його зацікавив;
  • у назві відеосюжету або в його заключній частині розміщується заклик до конкретних дій: на підписку, придбання, поділитися і т. п.

Кілька прикладів

Перед тим, як вибрати блогера для реклами в ютубі замовити її, наведемо кілька прикладів з різниці у вартості за подібну послугу.

Микола Соболєв

Працював у багатьох ютубовскіх проектах, але справжня популярність настала після того, як Соболєв взяв участь у програмі «Нехай говорять». Сьогодні набір переглядів Миколи залежить від його виступів в образі мораліста, при цьому деякі з блогерів називають його головним лицеміром відеохостингу.

Реклама на каналі особливою якістю не відрізняється, але вартість її досить висока. На майданчику, що має більше трьох з половиною мільйонів передплатників, вартість рекламної вставки варіюється в межах від трьохсот до п’ятисот тисяч рублів.

«Дівчата мотора»

Молодіжний канал, який зібрав понад чотириста двадцять тисяч передплатників і близько 93 000 000 переглядів. Скільки платять такому каналу за розміщення на ньому реклами?

Приблизні розцінки:

  • з початком відеоролика одночасно з жіночим голосом, що звучить за кадром, при тривалості реклами в два десятки секунд, ви платите п’ятнадцять тисяч рублів;
  • відеоролик молодіжної тематики, змонтований на замовлення, обійдеться в двадцять тисяч рублів. У ньому дозволяється рекламувати здоровий спосіб життя, косметичні товари, магазини і т. п.;
  • бажаючі отримувати лайки або коментарі до свого відеоролика викладають за одну відмітку по п’ятсот рублів.

Розцінки каналу прийнятні, просування товарів і послуг виконується успішно.

Ивангай

На самому початку своєї кар’єри цей блогер старанно копіював шведського колегу PewDiePie. З часом у його контексті з’явилися відтінки індивідуальності. Почався ріст популярності, чому посприяла «пісня задрота».

В основній масі роликів ведучий грає, укладає парі, дає відповіді на питання, що цікавлять глядачів. Щоб постійно залучати нових переглядачів, блогер час від часу бере участь у зйомці відеосюжетів, розміщених на інших каналах.

Головний рекламний тип – нативки, вміло вставляються блогером в ролики. За таку роботу власник каналу одержує пристойні гроші – близько одного мільйона рублів за кожну.

Саша Спілберг

В розкрутку каналу вкладено чимало коштів. Саша також вставляє відеоролики нативки, правда, немає так уміло, як Ивангай. Але це не найстрашніше. Справа в тому, що, знявшись одного разу в рекламі морозива, дівчина вставляє цей товар практично в кожен відеокліп, що подобається далеко не кожному глядачеві. Рятує те, що основна частина цільової аудиторії ставиться до дитячої вікової категорії, і з таким вибором Саша не промахнулася – продукт отримав непогані рейтинги з продажу.

Сыендук

Якщо ви зважилися замовити рекламу на каналі в ютубі у цього блогера, зберігайте олімпійський спокій – сюжет просмотрится глядачем повністю. Подача настільки оригінальна, що користувач тільки заради цього включає ролик.

Блогер знімав багато сюжетів про сервіс кэшбеков, розповідаючи про всі подробиці. Подивившись перший епізод, глядач з нетерпінням очікує публікації наступних відео і з задоволенням їх переглядає.

Поперечний

Блогер відомий, але вставляє покази не особливо правильно, часто нехтуючи довірчими відносинами рекламодавця. В кінцевому підсумку, аудиторія сьогодні відноситься до нього з пересторогою.

Є й позитивні приклади. Відеосюжет «Поп-культура» демонструє ефектні переміщення блогера по храму на гироскутере. Ролик закінчується подячними словами, що відносяться до магазину, де було придбано товар. Там же дається посилання на торговий зал.

Wylsacom

Блогер, який випускає оглядові новини про техніку, зібрав на своєму каналі більше чотирьох мільйонів передплатників. Його площадка — ідеальне рішення для розміщення реклами. Тут зібралася цільова аудиторія, дозволяє собі купувати дорогі машини і, відповідно, має достатньо грошей. Блогер випускає чесні огляди, чим кардинально відрізняється від своїх конкурентів. Справа в тому, що глядачеві не дуже цікаво переглядати довгі відеосюжети, в яких звучать тільки вихваляють нотки.

Дружко

Відносно новий проект, що зібрав протягом першого тижня з моменту виходу кілька мільйонів переглядів і довів цей показник за п’ять місяців до 15 000 000. Аудиторія передплатників налічує 2 900 000 чоловік, і пояснюється настільки швидка популярність одним – людина-мем Дружко використовував вставки з власних передач у відеороликах інших блогерів.

У результаті популярність була досягнута завдяки «сарафанному радіо», особливих зусиль актор до цього не докладав. Сьогодні рейтинг каналу кілька знизився, але відеоролики продовжують збирати по одному мільйону переглядів мінімум.

Telblog.net

Канал відрізняється різними контентами, але зараз головним чином тут роблять топи. Рекламні ролики вставляються в будь-якій частині сюжету, що підтверджує ідеальність формату.

Висновок

Всіх блогерів обговорити неможливо, тому кожному доведеться зробити власний вибір, вирішуючи, кому віддати право на рекламування товарів чи послуг. Для полегшення процесу перерахуємо основні питання, на які вибираються правильні відповіді:

  • наскільки авторитетним вибраний видеоблогер?
  • виглядають його рекламні ролики, як чесні відеосюжети?
  • креативність реклами;
  • не веде блогер агітацію серед цільової аудиторії передплатників, спрямовану проти рекламодавця?
  • присутній продакт-плейсмент?

Рекомендується також переглянути кілька відеороликів, після чого прийняти остаточне рішення на майбутню співпрацю.

Пам’ятайте, що реклама в ігрових блогерів на YouTube не завжди приносить позитивний результат – цільова аудиторія багатьох таких каналів складається з дітей, яких ваші товари або послуги не можуть залучити.

Вартість за рекламу у кожного блогера своя, але якщо він входить в ТОП популярних, то ви досягаєте поставленої перед собою мети. Крім цього, в інтернеті існують спеціальні агентства, які допомагають у виборі блогера з популярним видеоканалом.