Молодь замість сучасного телебачення віддає перевагу видеоконтентам. Для розкрутки бренду, залучення цільової аудиторії і виділення схожих відеороликів застосовується SEO-оптимізація YouTube-каналу.
Особливості
Розкрутка на ютубі до СЕО відноситься досить умовно.
Це така ж оптимізація пошуку, але замість пошукової системної рядка додатково застосовується і хостинговий відбір, а функції контенту відведені не текстової частини, а ролику.
Відмінними факторами від традиційного способу вважаються:
- запити не мають такої популярності, користувачі виконують переходи через посилання, рекомендовані ютубом, або користуються блоком «схожі відео». Оптимізацію доводиться виконувати на два напрямки – для системи пошуку і під внутрішні сервісні алгоритми;
- напрями відрізняються один від одного. Відвідувачі використовують Гугл і Ютуб з різними цілями, що позначається на ефективної допомоги від ключевіков.
На що звертають увагу
При оптимізації каналу на ютубі в першу чергу йде збір і аналіз інформаційних даних. Краще всього це зробити до створення ролика – підібрати відповідну семантику, переглянути акаунти конкурентів і т. д.
Пошукові запити
В ютубі відсутній аналог Wordstat, так що ключевики підбираються через рядок пошуку. Щоб дізнатися найпопулярніші слова, які використовуються відвідувачами, вводяться різні комбінації. Сервісна підказка заснована на найбільш частих пошуках.
Аналіз конкурентних сайтів
Відеохостинг є великим майданчиком, і вручну аналізувати акаунти і ролики складно. Рекомендується скористатися інструментом, що автоматизують цей процес. Наприклад – Tube Buddy Tags (видає популярні тематичні теги, проводить їх аналіз у конкурентів), Tubular Labs (відстежує інші канали, вибирає привабливі теми, переглядає статистику, формує звітну інформацію), YT Cockpit (безкоштовно створює статистику по ключовикам).
Оптимізація відео в ютубі
Про роботу з ютубовским контентом можна розмірковувати довго. Увага звертається на всі деталі, аж до світла, обробки, склеювання, сюжету та інших нюансів. Однак суть SEO-оптимізації сайту на ютубі полягає в іншому. Спочатку вона орієнтується на правильність оформлення відеоролика, щоб його швидко знаходили користувачі.
Не випускайте з уваги і авторитет сайту, збільшення числа передплатників і пошук методів для цього.
Назва
Почнемо з заголовка. При оптимізації каналу на YouTube його складають з використання ключових слів. Які конкретно фрази застосовуються, визначає статистика, зібрана на початковому етапі. Незвичайне тизерное назва підвищує кількість кліків по ролику, але, при невідповідності тематики заголовку, залученість знижується, потенційні передплатники йдуть.
Зловживання в цьому випадку вважаються справою зайвим, особливо, коли кликбейт сприйнятий з негативом, і викликає «жовті» асоціації.
Опис
Гугл прекрасно сприймає довгі текстові частини, тому описувати ролик краще в подробицях і сруктурированно. Вступ містить головну і важливу інформацію, після нього перераховуються різні корисні рекомендації:
- примітки щодо подій, про які оповідає відео;
- посилання на джерела, пов’язані з тематикою ролика;
- невеликий опис подій і т. п.
Тут дозволяється розмістити заклики на підписку чи написання коментарів.
Довгий опис, що дається у всіх подробицях, дає можливість відеоролика часто переміщатися в «рекомендовані», так і користувачі знаходять у цьому певні зручності. Чим більше інформації видно, тим максимальнее виражається довіру до ролика.
Заставки
Розбираючись з питанням, як оптимізувати канал на YouTube, слід згадати і про цьому факторі. Заставка позитивно впливає на ранжирування, створює у переглядачів сприятливе враження, чого не можна сказати про стандартні превью, що містять випадкові кадри і не дають навіть мінімального натяку, про що йдеться в сюжеті.
В заставці поміщають необхідну інформацію, або, коли ролик носить розважальний характер, додають цікавий фрагмент. Вона повинна бути яскравою і прикметною, тільки в цьому випадку контент виділять з усієї кількості і зацікавляться ним.
Теги
Відомо, що ними визначається тематика відеоролика. Оптимальний варіант за кількістю тегів – від п’яти до десяти штук, і в деяких з них містяться ключевики.
Надмірна кількість тегів або ключових слів також не вітається – дотримуйтесь помірність в цьому питанні.
Краще всього для оптимізації відео на ютубі по тегам використовувати спеціальні програми.
Транскрипція
Рекомендований переклад розмов у відеосюжеті в формат тексту. Це допоможе пошуковим системам ютуба краще визначати, про що розповідається в ролику, точніше пропонувати відвідувачам сюжет, як рекомендований для перегляду. Так і користувач відчує комфорт, коли при відсутності звуку скористається текстовим варіантом.
Оптимізація відеоролика під Гугл
Як оптимізувати ролик на YouTube, зрозуміло. Тепер поговоримо, яким чином це виконується для Google.
Нагадаємо, що оптимізація відео під пошук відрізняється від просування його в ютубі. Все спрощується завдяки тому, що відеохостинг знаходиться у віданні Гугла, тому опубліковані там ролики пошукачами сприймаються краще.
Певні фактори дублюються, частина має відмінності, але приділити цьому увагу необхідно однозначно – відвідувачі найчастіше використовують пошуковий рядок.
Ключевики
Ключові слова під пошук використовуються інші, відмінні від юуба. Але принцип пошуку схожий – вибираються слова, з допомогою яких відвідувачі описують їх цікавлять теми, створюються запити з їх використанням. У разі, коли сторінка видасть відео, це означає, що введена фраза використовується як ключовий.
Пильна увага приділяється першим роликам, на які припадає до п’ятдесяти п’яти відсотків кліків.
Оптимізація
Якщо у відеоролику прописані теги, складено опис і є транскрипція, він ранжирується в тому числі і гугловський пошуковими системами. Дані фактори впливають на оптимізацію навіть безпосередньо в пошуку.
Відеоролик не з ютуба
Якщо ви опублікували свій ролик на власному сайті, а не на ютубі, при його просуванні в пошуку з’являються певні складності. Але спробувати можна, для цього необхідно:
- скласти опис у подробицях;
- помістити відеоролик на сторінці сайту вгорі, щоб він створював відчуття важливого вмісту.
Висновок
Тут наведена основна інформація про те, як оптимізувати відео на YouTube в 2020 році. Тематика велика, поєднується з SMM-просуванням. Але корисні відомості можна почерпнути. Якщо інформацію використовувати правильно, то ваш відеоролик незабаром опиниться в розділі «рекомендоване».