Євген Баженов, відомий як BadComedian, — один з найпопулярніших ютуберов Рунета. Він знімає і монтує огляди на російські та зарубіжні фільми і шоу, які нерідко стають скандальними і обговорюються у світі шоу-бізнесу. Його відео набирають від 7 до 15 мільйонів переглядів. При цьому ніхто достеменно не знає, скільки передплатників у Бэдкомедиан на ютубі.
Як все починалося
Народився блогер у місті Стерлітамак (Башкирія). Пізніше переїхав до Москви, щоб вступити в РДТЕУ. Євген вивчився на маркетолога, а свою дипломну роботу писав по темі «Вірусні відео, вже тоді плануючи рухатися в цьому напрямку.
Два роки ютубер пропрацював в редакції каналу «Росія-24», а вже в 2011 виклав перше відео на власному ютуб-каналі.
Паралельно з цим, блогер також захоплювався СтендАпом в 2013-2014 роках і був досить успішним.
Кар’єра видеоблогера
Перший ролик з оглядом був завантажений 24 лютого і називався «Стомлені сонцем-2 за 15 секунд». Вже тоді Євген сформував свій власний унікальний стиль, якого дотримується досі:
- Його відео завжди сповнені їдких коментарів на адресу фільмів або безпосередньо акторів.
- Він вставляє свої огляди фрагменти інших шоу, відеоігор і гострі жарти.
- Більша частина контенту на каналі BadComedian — критика поганих фільмів і не кращих акторів плюс тонкий гумор.
Незалежно від того, скільки передплатників на ютюбі у Бэдкомедиан, саме відомі особистості, яких зачіпає те чи інше відео, так бурхливо реагують на його творчість. Хтось відповідає негативом у своїх соцмережах, хтось намагається видалити конкретне відео або сам канал автора з допомогою підтримки YouTube. Однак, похвалитися успіхом можуть небагато.
BadComedian звикли порівнювати з англомовним кінокритиком Nostalgia Critic, який теж користується великою популярністю у західній аудиторії. Але сам Баженов більше прирівнює себе до іншого, більш скромному блогеру Spoony.
Кількість передплатників на ютубі
Скільки передплатників у BadComedian на YouTube зараз, ніхто не знає. Їх чисельність досягла мільйона ще в 2016 році, а через два року канал мав 3 мільйона підписок. У 2018 році Євген змонтував відео про найдорожчий вітчизняний фільм «Рух вгору», яке вперше за історію блогінгу досягло 15 млн переглядів.
Але трохи пізніше Баженов приховав кількість своїх шанувальників на каналі, тому дізнатися, скільки передплатників у BadComedian на ютубі в 2020 році, не вдасться. Однак деякі маркетологи і віддані шанувальники блогера не залишають спроб вгадати число фоловерів. На їхню думку, якщо сумарна кількість переглядів від всіх відео становить 951 217 761, то зараз у блогера приблизно 5-8 млн передплатників.
Скільки заробляє блогер
Інший цікавий для всіх питання — скільки заробляє BadComedian на ютубі. Адже незважаючи на свою популярність, Баженов відмовляється від реклам та інших проектів. З чого складається дохід каналу:
- основна стаття надходжень — перегляди, які дозволяють отримувати від 50 до 200 тисяч рублів щомісяця;
- інша важлива частина — донати, сума яких сягає 200 тисяч на місяць;
- середній місячний дохід BadComedian виходить не більше 400-500 тисяч рублів на місяць.
Експерти щиро дивуються такій фінансовій політиці блогера, оскільки тільки на одній рекламної інтеграції BadComedian міг би отримати мінімум мільйон рублів. А в рік він міг би спокійно заробляти до 20 млн рублів, але отримує всього 3-4 млн.
Блогер відмовляється від прибуткових пропозицій та рекламних проектів. Він заробляє на ютубі тільки своїм талантом.
Скандальні огляди та критика
Невідомо, скільки передплатників було у Бэдкомедиана на ютубі в 2019 році, але саме тоді кінокомпанія KD Studios подала в суд на Баженова за порушення авторських прав. Її представникам не сподобався огляд фільму «За межею реальності», тому блогеру був виписаний позов на 1 млн рублів. Незважаючи на численні погрози з боку компанії, конфлікт був вирішений мирно.
Після скандальної критики Баженовим фільму «Зламати блогера», про Євгенії почав невтішно відгукуватися відомий продюсер Олександр Балковський. За його словами, творчість BadComedian — жорстке фрік-шоу, яке підтримають максимум фанати. Судив Балковський, звичайно, необ’єктивно, так як в розкритикованої картині знімалася дочка продюсера і блогерша Саша Спілберг.
Великі і маленькі кінокритики навперебій говорять про те, що Баженов зовсім не розбирається в кінематографі, не має уявлення про мову кіно та інших фундаментальних поняттях.
Разом з тим, частка хейта припадає і на його шанувальників. Скільки передплатників у Бэдкомедиан онлайн на ютубі, невідомо, але їх називають сліпими і нездатними критикувати обмежене думку свого кумира. Тим не менш, популярність блогера активно росте разом з вірністю фанатів.
Улюбленими фільмами блогер називає «Втеча з Шоушенка», «Форрест Гамп» і картини Нолана.
Зараз Євген Баженов активно працює над своїм каналом, записує огляди і задає тренди. Він отримує багато негативу в мережі, з-за своєї чесності й сміливості, але продовжує вважатися профі в обраній ніші.