Скільки платить ютуб за перегляди: за один, за тисячу, мільйон

Скільки платить ютуб за перегляди: звідки YouTube бере гроші, коли починає оплату блогерам за передплатників в Росії, в Білорусі

Будь-якому користувачеві відомо, що блогери, канали яких користуються популярністю, примудряються заробляти на своєму хобі непогані гроші. Виникає питання – скільки платить ютуб за перегляди? Міф слід дещо розвіяти, тому що основний дохід надходить за рекламу, від сервісів, магазинів і банків. Природно, перераховує гроші не сам відеохостинг – оплату виробляють рекламодавці. Блогеру, який став популярним, дозволяється монетизувати канал, потім оформлюється угоду, щоб в роликах показували рекламу, кожен перегляд або клік по якій оцінюється певною сумою.

Фактори, від яких залежить прибуток

Ютуб вважається одним з популярних сайтів світового рівня, відомий з 2005 року. Коли компанія перейшла у власність Гугл, темпи її розвитку значно зросли. Вже з 2006 року ютубовские сторінки переглядали мільйонні аудиторії, сьогодні ж популярні канали збирають глядачів мільярдами.

За що ютуб платить гроші? Нагадаємо, що оплата проходить за перегляд реклами, вбудованої в відеоролики. Умови нарахування грошових коштів суттєво відрізняються, і визначити точний заробіток на одному сюжеті практично неможливо.

Схеми отримання прибутку за перегляди відео з рекламою виглядає наступним чином:

  • популярної тематичної ніші створюється канал;
  • проводиться його оптимізація, поліпшується відеоконтент;
  • сторінка розкручується на платній або безкоштовній основі. Скільки для цього знадобиться грошових коштів — повністю залежить від майстерності блогера і його фінансових можливостей;
  • реклама публікується на відеоканалі. Ютуб платить не лише за один перегляд, але і за кожен перехід по посиланню, реєстрацію і т. п.;
  • профіт.

Реклама поставляється не ютубом, а маркетинговими фірмами, сотрудничающими з ним.

Кожна з організацій встановлює свої правила оплати, і значення вважається плаваючим, в більшості залежать від можливостей каналу. Вважається, що блогери, цільова аудиторія яких налічує п’ятдесят тисяч передплатників і більше, заробляють більше.

Фактори, що впливають на прибуток:

  • тематика. За комерційну рекламу дохід значно вище, але розкрутка контенту в цьому напрямку відбувається складно. Тематика, не відповідна матеріалу, що подається маркетологами, великий прибутку не приносить;
  • кількість викладаємо відеороликів. Воно не повинно перевищувати контентне якість. Безпосередньо перегляди відео ютуб не оплачує, але про наповнення доведеться подбати. Якщо не досягнете потрібної глибини перегляду, не втримаєте відвідувача закликом побачити рекламу, отримаєте мінімальну прибуток;
  • кількість набраних переглядів. Вважається, що від цього показника залежить число лідов. Скільки ютуб платить за 1 перегляд? Оплата нараховується не за кожен показ, а за масові настроювані переходи, що забезпечує збільшення доходу в рази.

Дізнавшись, скільки ютуб платить за перегляди в Росії, візьміть до уваги ще декілька умов. У вас повинна бути можливість під’єднатися до відеохостингу, набрати більше сотні передплатників на сторінку, опублікувати не менше десяти відеороликів, ставитися до вікової категорії від чотирнадцяти років. Втім, остання умова не має значення – дитячих каналів, що приносять дохід, сьогодні багато, і вони зареєстровані на батьків.

Оплата переглядів

Щоб вивчити методику, як ютуб платить гроші за перегляди, і почати заробляти таким способом, хостинг вимагає дотримання певних умов:

  • протягом одного року зібрати більше однієї тисячі передплатників;
  • тривалість переглядів повинна перевищити чотири тисячі годин.

Коли такі показники досягнуті, блогер укладає договір і починає заробляти на рекламі. Скільки власник каналу отримає за 1 перегляд або лайк – невідомо, все залежить від кількості передплатників і популярності каналу.

Що впливає на дохід від монетизації?

Коли YouTube починає платити за перегляди роликів з рекламою, ми розібралися. Тепер уточнимо, від чого залежить прибуток. Тут теж є свої особливості.

Розташування

Якщо порівняти, скільки ютуб платить за тисячу переглядів в Росії і в Америці, то для нас сума складе від 0.5 до 2 доларів, а на американській території така ціна досягає восьми – дванадцяти доларів. Причина такої відчутної різниці криється в більшої розвиненості компанії — тих, хто платить блогерам за надані послуги.

Кількість передплатників

Це теж має важливе значення, тому що заробіток безпосередньо залежить від аудиторії. В ютубі є величезна кількість каналів на різні теми – від розведення рослин до торгівлі нерухомістю. Один блог рекламує насіння або квіткові горщики, на другому прокручують приклади недорогих квартир по населених пунктах. Нескладно здогадатися, як в ютубі платять гроші за перегляди – від сайтів з рекламою нерухомості заробіток буде значно вище.

Мова

Тут виграють країни з англомовним наріччям. Знаючи цю мову, ви легко рекламуєте товари або послуги на півсвіту. Поширення російської мови обмежена територією країн СНД, отже, дохід виявиться трохи нижче.

Популярність відеоканалу

Ютуб, як і інші соціальні платформи, аналізує дані статистики. Зацікавленість рекламодавця залежить не тільки від набраних передплатників, але і від періодичності їх припливу. Один канал, що існує десять років, здатний зібрати пятидесятитысячную аудиторію, тоді як на інший, який публікує відеоролики протягом двох років, встигло прийти не менше тридцяти тисяч глядачів. Не варто пояснювати, до кого з більшою часткою ймовірності звертається рекламодавець і куди він платить свої гроші.

Способи монетизації

Уточнити, скільки платять на ютубі за перегляди і передплатників, можна в агентів компанії. Якщо мова йде про офіційні партнерські програми, то в такому випадку заробіток наполовину залежить від тематичної ніші каналу. Розглянемо, яким способом власник монетизує контент і отримує від цього прибуток.

Початківцям блогерам, що не встигли заробити в інтернеті, складно розробити маркетинговий план на розвиток свого проекту. Крім питань, пов’язаних з фінансовими витратами, вибором реклами, підвищенням конверсії сторінки, збільшенням глибини переглядів, новачок стикається ще з масою проблем.

За результатами минулого року відомо, що ютуб оплачував перегляди реклам в п’яти різних форматах, кожен з яких розберемо детально.

Медійні оголошення

Рекламний контент подається в графічній формі, блок розташовується не в відеоролику, а поруч. Класичний приклад вставки блоку – праворуч, нижче плеєра. Оплата за такий формат становить близько тридцяти центів за клік. Якщо тематика виявилася затребуваною, то грошова ставка за перегляди підвищується до сімдесяти центів. На жаль, для нарахування грошей на авторський рахунок відвідувач переходить на сайт рекламодавця і виконує певні дії – реєструється, поповнює депозит і т. д.

Оверлей

Самий надоедающий спосіб розміщення рекламного блоку – у вигляді банера над роликом. Якщо немає бажання переглядати його, натискається маленький хрестик в одному з кутів блоку, але часом така дія викликає проблеми. Перевага для блогера полягає в тому, що цей варіант реклами є досить кликабельним, навіть коли максимальна частина лідов відбувається випадково. Коли партнерка оплачує не конкретні дії, а кожен перегляд або перехід по посиланню, то такий рекламний формат вважається самим прибутковим. Оверлеї відображаються по центру, трохи нижче плеєра. Крім графічних варіантів, трапляються і текстові блоки зі схожим функціоналом.

Оголошення з можливими пропусками

Ще один поширений варіант реклами. Невелику вставку розміщують на початку відео або в його кінці, число входжень в ролик може досягати десятка разів і залежати від тривалості сюжету. Щоб не переглядати рекламу, натискається клавіша «пропустити» через п’ять секунд з моменту появи оголошення, правда, ютуб після подібних дій платить автору дещо менше. Загальна тривалість вставки не повинна бути довше тридцяти секунд, в іншому випадку користувач зовсім закриє відео або перегорне його, не давши вам можливість заробити.

Оголошення без пропусків

Використовуються вставки по п’ятнадцять – двадцять секунд, приносять непоганий дохід. Недолік даного формату – явно виражена нав’язливість. Щоб відвідувач переглядав головний контент, доводиться чекати закінчення реклами. Така заковика призводить до того, що автор втрачає кількість передплатників, що тягне за собою крах для відеоканалу.

До цієї ж категорії належать рекламні ролики, тривалість яких перевищує півхвилини. Грошей вони приносять більше, але їх використання для маловідомих каналів не рекомендується.

Комерційний показ

Тематичний сюжет рекламної спрямованості, що публікується в результаті прямого співробітництва з рекламодавцем. Час його показу не фіксується, гроші перераховуються не за перегляд, а за хронометраж часу. Знаючи, як платить ютуб за передплатників, зверніть увагу, що даний формат реклами є найбільш прибутковим.

Оплата переглядів в різних країнах

Отже, ютуб платить за перегляди або за передплатників – продовжуємо розбиратися в цьому питанні. Якщо зібрати всю інформацію, то за середніми сумами виходить своєрідний рейтинг:

  • Норвегія, Австралія, Швейцарія, Америка – від 10 до 14.16 доларів;
  • Швеція, Франція, Німеччина, Великобританія, Нідерланди – від 7.43 до 8.7 доларів;
  • Канада – 6.79 долара.

Якщо бажаєте знати, скільки платить ютуб за перегляди в Білорусі, зверніть увагу на Росію, середній показник якої не перевищує 2.22 долара, хоча в рейтингу цін вона знаходиться вище.

Наведемо кілька прикладів:

  • скільки ютуб платить за 1 млн переглядів? Канал Дудя з кількістю показів, які перевищили тридцять мільйонів за один місяць, заробляє від 7.9 до 125.7 тисяч доларів щомісяця. Провівши нескладні обчислення, визначте самостійно, яку суму отримує блогер у 2020 році за мільйон переглядів;
  • заробіток Юрія Хованського з десятимільйонним кількістю показів в місяць варіюється в середньому діапазоні від 2.6 до 41.2 тисяч доларів за вказаний період часу;
  • Саша Спілберг, яка набирає більше п’яти мільйонів переглядів за місяць, отримує в середньому від 1.4 до 22.9 тисяч доларів прибутку.

В одному з виступів Юрій Дудь зізнався, що на один мільйон переглядів має прибуток до трьохсот доларів. Якщо вас цікавить, скільки платить ютуб за 100 чи 200 000 переглядів, нескладно підрахувати самостійно.

Альтернативні варіанти отримання прибутку

Виявляється, що дохід на відеохостингу можливий не тільки завдяки монетизації, для заробляння грошей є ще ряд непоганих методів.

Реалізація послуг і товарів

Багато фахівців на своїх сайтах навчають певним навичкам, діляться досвідом у досягненні поставлених цілей, розповідають, як створити блог і залучити до нього передплатників.

Цей спосіб заробітку завдяки прямому взаємодії з рекламодавцем і покупцями забезпечує непоганий прибуток.

Донати

Такий метод отримання доходу користується популярністю серед власників ігрових сайтів. Донатом називають пожертви передплатників, яким сподобався незвичайний контент. Даним способом заробітку користуються у прямій трансляції, тому що донатят, як правило, на стримах.

Прямі реклами

Багато хто задається питанням, звідки ютуб бере гроші. Виявляється, компанії, які хочуть рекламувати свої товари, зв’язуються з блогерами безпосередньо. Договір про взаємне співробітництво складається на різних умовах – блогер згадує, радить, монтує окремий відеоролик. Від усього цього залежить сума доходу.