Багатьом може здатися, що немає нічого легше, як опублікувати на сторінці каналу привабливі відео, які стануть переглядати глядачі, клікаючи по привернуло їх рекламам. Відеохостинг ж після чергового кліка перераховує гроші. Яка виявиться сума – уточнити не представляється можливим. Але, скориставшись «законом про великих числах», нескладно зрозуміти, скільки ютуб платить за 1 000 переглядів.
Комерційні відеоперегляди – що це?
До даної групи відносяться перегляди, де відвідувачем відбувається одну з наведених нижче дій:
- проглядається реклама, включаються автоматично перед відеороликом;
- робиться клік на рекламу, що знаходиться безпосередньо у відео;
- здійснюється перегляд рекламного ролика, розташованого вгорі праворуч.
Якщо відвідувачеві каналу подобаються рекламні ролики, і він одночасно містить кілька блоків, ютуб зарахує всього один, максимум – два перегляду.
Як заробляють на власних відео
Нам відомо, що блогери не тільки розважаються, публікуючи відео, але і мають від цього прибуток. Для отримання доходу з відеоканалу існує маса джерел монетизації, найбільш поширеними з яких вважаються:
- реклама. Ми укладаємо договір з рекламодавцем, знімаємо відеосюжет за його завданням. Можна просто згадати товар, розхвалити його, продумати оглядове тестування, зняти процес презентації на відеокамеру. Результат залежить від побажань замовника і здібностей блогера. З прямими рекламодавцями з’єднуються тоді, коли канал починає функціонувати, наповнений контентом і зібрав достатню кількість переглядачів;
- партнерки, медіамережі. Партнерка ютуб від 100 передплатників і 1 000 переглядів є найбільш доступним варіантом заробітку, який застосовується з першого опублікованого ролика. Згадуються сервіс або майданчик, додаток, магазин, робиться відповідна посилання, по якому користувач переходить, здійснює покупку, а блогер отримує від восьми до тридцяти відсотків від вартості товару;
- донати або пожертвування. Спосіб на ютубі користується популярністю, швидко реалізовується початківцям видеоблогером через різні сайти та сервіси. Коли глядач отримав реальну допомогу від переглянутого ролика, він захоче віддячити блогера. Від вас потрібно налаштувати на власному каналі донат;
- реалізація послуг і товарів. До них відноситься те, чому ви віддаєте перевагу, або безпосередньо ваш товар.
Популярним і цілком офіційним варіантом монетизації відеоканалу на YouTube вважають контекстну рекламу Google Ad Sense, з якої відкривається можливість неактивного заробітку на відеороликах.
Її і мають на увазі, коли розбираються, скільки отримують видеоблогеры за 1 000 переглядів. Природно, питання в тому, яку кількість раз глядач прогляне рекламний відеоролик.
Що впливає на оплату
Отже, скільки зараз платять в ютубі? Єдиного тарифу не існує, на оплату впливають певні чинники.
Країна
Ціни істотно варіюються з урахуванням держави, де проживає аудиторія відеоканалу.
Непогано заробите, знімаючи ролики для європейських країн – ці регіони платять близько 10-ти доларів за 1 тисячу переглядів.
Якщо порівнювати, скільки платить ютуб за 1 000 переглядів в Росії, то тут все виглядає значно скромніше – за аналогічну кількість вам перерахують не більше двох з половиною доларів. У Білорусі дохід ще нижче.
А скільки платять за 1 000 переглядів в Америці? Враховуючи, наскільки розвинена в цій країні рекламна мережа та фінансовий стан рекламодавців, ризикнемо припустити, що зарплата ютуберов не опускається нижче десяти доларів.
Існує ще одна причина, що визначає рівень розцінок і доходів. Уявіть собі – французький менеджер в середньому заробляє до двох тисяч доларів, наш – від п’ятисот до семисот. При цьому вартість товарів та послуг там значно вища. Напрошується висновок, що рівень економіки формує оплату за покази в ютубі.
З урахуванням такої ситуації рекомендується:
- просуватися в ТОП 1000 каналів YouTube в світі, роблячи основний упор на цільову аудиторію європейських країн;
- активувати інші способи монетизації, не залежати лише від гугловський реклами;
- розширювати контент, постити нові відеоролики, удосконалювати канал, щоб збільшити кількість глядачів.
Аудиторія
Візьміть статистику двох каналів, що набирають схоже кількість переглядів, але висвітлюють різну тематику – різниця в оплаті виявиться істотною.
Як відомо, платить за перегляди не відеохостинг, кошти виділяються рекламодавцем, встановлює свої розцінки. Особливість полягає в тому, що під кожну цільову аудиторію ютуб визначає конкретний продукт, який вона придбає. А в різних сферах бізнесу цінність клієнта відрізняється значно.
Фактор важливий, тому що вартість перегляду рекламного ролика визначається в тому числі і платоспроможністю аудиторії.
Найбільш «бідної» нішею вважається розважальна, так як її глядачі обожнюють переглядати веселі ролики, але не рекламу. У зв’язку з цим клік коштує недорого, і скільки коштує 1 000 переглядів, можна тільки здогадуватися. Якщо канал у цій тематиці популярністю не користується, багато не заробите.
Бізнес-тематика обходиться дорожче, тут пропонуються кредити, машини, нерухомість, страхування та інші послуги. Прибуток на такому каналі в рази вище.
Вважається, що вартість 1 000 переглядів формується за принципом аукціону. Чим вища оплата від рекламодавця, тим частіше його відео з’являється на відомих каналах.
Розвиток каналу
Вартість переглядів визначається рейтингом ТОП 1 000 каналів російського ютуба. Кількість показів накручується простіше, ніж цільова аудиторія, тому ютуб суворо відстежує дії початківців відеоблогеров.
Як випливає з ел статистики, щоб потрапити в ТОП ютуба, потрібно набрати 1 000 передплатників і 4 000 переглядів, тільки після цього канал підключається до рекламної мережі. Виходить, що на заробіток впливають не тільки перегляди.
Працюємо над створенням власного каналу
Дізнавшись, скільки платять на YouTube за 1 000 переглядів в рублях, багато надихаються ідеєю відкрити власний канал і почати заробляти на відеороликах. Врахуйте створену конкуренцію і приготуйтеся до серйозної роботи.
Алгоритм дій наступний:
- вибирається добре відома вам ніша, створюється різноманітний контент – почніть від маленьких відеосюжетів і дійдіть до стримов і ефірних виступів. Врахуйте платоспроможність аудиторії – це теж зіграє на збільшення прибутку;
- відкрийте власний канал;
- постійно завантажуйте нові відеоролики, надсилайте їх у соціальних мережах, залучайте переглядачів і цільову аудиторію.
Включення монетизації
Розуміючи, скільки можна заробити за 1 000 переглядів на YouTube, доводимо канал до рівня в тисячу передплатників і чотири тисячі годин переглядів за рік, після чого підключаємо монетизацію.
Робиться це просто:
- зайдіть в ютуб, у меню, розташованому ліворуч, натисніть «налаштування»;
- нижче аватарки відкриється віконце. Знаходимо «статус каналу і доступні функції», натискаємо клавішу, вибираємо необхідну опцію і активуємо монетизацію;
- приймаємо умови, запропоновані сервісом;
- пов’язуємо відеоканал з аккаунтом в AdSense;
- налаштовуємо підключену монетизацію.
Історії про заробітки від реальних блогерів
В підтвердження інформації, скільки грошей дає ютуб за 1 000 переглядів, наведемо кілька історій, розказаних відомими блогерами.
Alex Chaplinskiy
Автор стверджує, що стара версія Ютуб-Студія має розділ, в якому зазначено, скільки грошей приносить ютуб за 1 000 лайків (переглядів). Середня вартість, що залежить від відеоканалу і тематики, а також – від відеосюжетів.
З урахуванням обраного періоду цифри різняться. Якщо вказується, що за кожну тисячу переглядів ютуб виплачує близько півтора доларів, то ця цифра вважається усередненої і береться від попереднього періоду. Фіксована ставка відсутня.
Блогер набрав на свій канал аудиторію в сорок одну тисячу чоловік. З середини осені до початку весни минулого року за кожен місяць середній заробіток становив п’ятдесят доларів. Дохід підрахований при кількості щомісячних переглядів, рівних ста – ста двадцяти тисячам.
Враховуючи такі статистичні дані, робимо висновок – за мільйон переглядів заробимо більше чотирьох сотень доларів.
Артем Кузнєцов
Канал Артема налічує майже дев’яносто тисяч передплатників, і в другому півріччі 2019 року число переглядів різко збільшилася – із семи тисяч до дев’ятнадцяти. Природно, від цього змінилося і час показів – воно досягло п’ятдесяти тисяч хвилин (середнє значення – три з половиною). Щоденна виплата збільшилася до 4 089 рублів.
Приклад доходу взято від простих переглядів вбудованої в ролик реклами, яка включається з урахуванням того, що користувач розшукує через пошукову систему. Як виявилося, зросла глядацька активність каналу, що виразилася кількістю коментів, передплатників, лайків і дизлайків. Останній параметр у прирості не сильно відрізняється, як інші показники, і безпосередньо зав’язаний на зростанні активності відвідувачів.
Якщо проаналізувати статистику, то за названий період канал Артема зібрав 325 тисяч переглядів, а щодоби протягом вересня блогер заробляв до шістдесяти доларів.
На питання, який заробіток на YouTube за 1 000 переглядів, блогер назвав середню ціну – 4.57 доларів.
Марина Могилко
Популярний блогер з ТОП російськомовних каналів, її добре знають за кордоном. Має три ресурсу різної спрямованості, що збирають цільову аудиторію в Росії, Європі та інших країнах. З її прикладів видно, як сильно різниться дохід каналу в ютубі з урахуванням цільової аудиторії, переглядає його:
- російськомовний канал Marina Mogilko набрав мільйон передплатників;
- Silicon Valley Girl – працює для англомовної аудиторії, в ньому розповідається про бізнес в Америці. Налічує 283 000 передплатників;
- linguamarina – канал міжнародного рівня, зібрав 1 710 000 глядачів.
Тепер розберемося, скільки заробляє ютубер на кожному з каналів.
На російськомовному відеоблозі налічується до півтора мільйонів переглядів щомісяця, вартість за 1 000 варіюється в межах 2.74 долара.
А ось американський канал за кожну тисячу переглядів набирає 3. 85 долара. Враховуючи, що протягом місяця його переглянули 623 000 глядачів, Марина отримала 2 398 доларів. Виходить, що версія на англомовному мовою в півтора рази вигідніше російського блогу.
Примітно, що аналогічної думки дотримується й сама блогерша. Російський канал набрав передплатників, кількість яких у чотири рази перевищує аналогічний показник англомовного блогу, кількість переглядів також вище, а прибуток практично однакова.
Тепер кілька слів про статистику міжнародного відеоканалу. У квітні він приніс Марині 3 200 доларів, вартість однієї тисячі переглядів склала 4.73 долара. Слід зауважити, що цей місяць не з’явився самим прибутковим, так як в зимовий період блогер отримала по сім тисяч за місяць.
Пояснюється все просто – на дохід від третього каналу безпосередньо впливає платоспроможність глядачів.
Висновок
Не маючи власного каналу і не володіючи його статистичними показниками, ви ніколи не визначите, скільки платить ютуб за 1 000 переглядів в 2020 році. Нагадуємо, що заробіток залежить від платоспроможності відвідувачів.
Якщо вас зацікавив цей варіант одержання прибутку, знайдіть в пошуковику на YouTube «pro internetmarketing», уважно вивчіть лекції та рекомендації, і приступайте до самостійного заробітку.