Скільки заробляють на ютубі дитячі канали: монетизація, дохід

Скільки заробляють на ютубі дитячі канали: як змінилися правила на YouTubе в 2020 році, вигідно дитині зараз створювати контент

З настанням нового року ютуб встановив нові правила для дитячих відеоканалів, відразу поставивши перед блогерами ряд основоположних питань. Користувачі цікавляться реальним станом справ, запитують, наскільки нововведення вплинуть на процес подальшого розвитку, як відбувається монетизація дитячого каналу на ютубі в 2020 році, є сенс у продовженні роботи наявного ресурсу, чи слід її закинути. Але найголовніше питання, яке турбує сьогодні кожного блогера цієї вікової категорії – скільки заробляють на ютубі дитячі канали?

Що змінилося?

Персональна реклама для такого контенту скасована, відсутні важливі елементи, що допомагають в перелінковці (підказки, заставки). Пропала можливість додатися в плейлист, прибрані всі елементи для взаємодії і таргетингу.

Природно, що нові вимоги вплинуть на кількість переглядів фінансові доходи від монетизації дитячого каналу на ютубі. Ютуб сформував особливу нішу, поділивши контент на дві частини:

  • для дітей (за новими правилами);
  • решті (існує за старими принципами).

До чого це призвело?

З-за змін сформувалася нова інфраструктура дитячого відео, відрізняється власним ранжируванням. Така новина для авторів відеоканалів здалася не поганий, тому що виникають складності в просування блогу і запуск нових проектів.

Спосіб розкрутки на прикладах, схожих рекомендованих відео вважається основою трафіку, і з початку року він функціонує за новими принципами. Тепер без кінцевих заставок ви не зможете просунути відеоролик на новому каналі.

Як відомо, діти являють собою частину аудиторії, не дуже взаємодіє з ютубовским інтерфейсом. У зв’язку з цим вставляти посилання в коменти або опису, закликаючи тим самим до певних дій, стало малоефективним. Виходить, що методи просування відеоканалу поміняються однозначно.

Які зміни відбулися з лідерами дитячого контенту? Ймовірно, кардинальні зміни їх не стосуватимуться, тому що вони вже зайняли чималу частку ринку і опублікували відеоролики, за нетривалий проміжок часу набирають перегляди, обчислюються десятками мільйонів.

Рівень провідних каналів зміцниться з-за того, що автори маловідомих блогів, оцінюючи витрати, не прагнуть до подальшого розвитку.

Нова інфраструктура для дитячих каналів створена ютубом вимушено. В кінцевому підсумку вона справила вплив на:

  • способи просування;
  • механізми рекомендацій;
  • коригування штучних нейронних мереж;
  • ранжування;
  • просування відеороликів в головних джерела заробітку на дитячих каналах на ютубі.

Зміни супутнього характеру викликали ребалансировку трафіку різних каналів. Наприклад, укрупнення знаків відеороликів на основний ютубовской сторінці призвело до того, що їх розміщується менше, розподіл трафіку відбувається іншим чином.

Вигідно створювати дитячі канали?

Перед тим, як дитині спробувати заробити на каналі в ютубі, згадайте, що для відеоролика потрібні:

  • час;
  • витрати на реквізити;
  • зйомка і монтаж;
  • оформлення.

Отримані дані співвідносяться авторами з можливим фінансовим доходом – монетизацією дитячого каналу на ютубі, розміщенням реклами, розвитком нових блогів.

Якщо готувати контент на різних мовних говірками, його вартість виявиться прийнятною. Але сучасні реалії такі, що окупність скорочується із-за змін перенаправлень трафіку. А якщо мова йде про мультфільмах або анімаційному контенті, витрати стають космічними.

Авторам, які вже перебувають на платформі, слід підрахувати поточні витрати на виготовлення сюжетів, врахувати часові витрати і продумати варіанти їх зниження. Оптимізувавши процес, можливо досягти аналогічних або найбільших показників.

Як заробляють дитячі канали на ютубі в 2020 р., говорити ще рано. Запроваджені зміни встановлені законом, їх необхідність продиктована прагненням відібрати у ютуба частина фінансів ринку, розподіливши між іншими платформами.

Такі правила, як правило, приймають в інтересах певних компаній, виробників або агрегаторів. Враховуючи факт, на чому зараз заробляють інші канали, йде звичайна конкурентна боротьба, спрямована на перерозподіл рекламодавців, глядачів і часу знаходження в ефірі.

Скільки заробляють дитячі канали на YouTube? Річний оборот цієї ніші досягає семисот п’ятдесяти мільйонів доларів. І ця сума складається з реклами, що відразу дає відповідь на питання, чи можна монетизувати дитячий канал. Природно, що від таких цифр ютуб просто так не відвернеться і продовжить розвиток контенту на своїй платформі.

Прокотився слух, що ютуб відключив монетизацію дитячих каналів. Це не так – просто знизився дохід, що виявилося цілком очікуваним. Як зараз заробляють в ютубі на дитячому каналі? Колишніми способами, але доходи від монетизації скоротилися відсотків на двадцять.

Кілька рекомендацій початківцям ютуберам

В умовах зміни законодавчої бази та особливої уваги з боку конкурентів ютуба, відеохостинг посилює заходи, спрямовані проти неякісних дитячих контентів.

Блогерам, чиї канали знаходяться в Топі кращих, є сенс продовжувати їх подальший розвиток.

Знімаючи новий відеоролик, правильно розставте акценти:

  • зверніть увагу на якість звуку;
  • гармонійно скомпонуйте кадри;
  • забезпечте картинок гарний колір;
  • вибирайте привабливі сюжети розвиваючої спрямованості;
  • організуйте оповідання на повноцінному рівні;
  • відеоролик має ідею і відрізняється цінністю.

Кожне нове відео має представляти собою закінчений сюжет, залучає аудиторію.