Сьогодні особливою популярністю користується хостинг ютуб, який, як і інші аналоги, має спеціальну службу, яка забезпечує користувачам всебічну підтримку. Звертаються до її співробітників з різних питань, що стосуються роботи сервісу. Спробуємо розібратися, як працює служба підтримки ютуб, яким чином зв’язатися із фахівцями через комп’ютер або мобільний телефон.
Складаємо звернення
Перед тим, як написати в службу підтримки ютуба, нагадаємо, що зробити це може будь-який користувач, і ступінь його активності на хостингу значення не має – у кожного з’являються питання або невдоволення.
Щоб регулювати виникаючі ситуації, працює багатомовна техпідтримка ютуб.
Слід пам’ятати, що при складанні звернення забороняється користуватися нецензурними словами, ображати когось або принижувати чиюсь гідність. Якщо таке відбувається, користувач ризикує опинитися заблокованим.
Звертаємося за допомогою до персонального комп’ютера
Якщо виникло питання щодо працездатності сайту, правильніше і логічніше звернутися до співробітника служби підтримки YouTube. Через сайт ви зможете задати питання і дочекатися відповіді на нього.
Пам’ятайте, що на стандартну допомога служби підтримки авторів YouTube розраховують користувачі, що мають власні облікові записи, що відповідають встановленим на хостингу вимогам. Для прикладу розберемо алгоритм дій, з допомогою якого задати своє питання зможе кожен користувач.
Головна проблема полягає в тому, що, якщо у вас немає своєї «творчої студії», або ви не створюєте контент, термін розгляду звернень збільшується.
Діємо наступним чином:
- ютубовском записі проходимо процес авторизації;
- натискаємо фото, виконуємо перехід в налаштування;
- робимо прокручування, знаходимо пункт «надіслати відгук», тиснемо на нього;
- пишемо повідомлення, текст якого рекомендується продумати заздалегідь, щоб потім просто вставити в потрібне поле. У разі необхідності, задіємо клавішу «додати скріншот», щоб додати тематичні знімки;
- натискаємо кнопку із зображеною на ній стрілкою.
Щоб дочекатися зворотного відгуку, складайте своє звернення грамотно та максимально коректно. Відразу опишіть ділову частину проблеми, вкажіть конкретні факти, вишліть необхідні скріншоти.
Скаржимося на канал або користувача
На відеохостингу передбачена функція відправлення скарги на відеоролик, канал чи коментар. Щоб здійснити таку дію, натискається значок і вибирається причина. Їй може бути:
- образа;
- подання своєї особистості за іншої людини;
- прояв насильства;
- порушення дитячих прав;
- висловлювання дискримінаційного характеру;
- спам;
- недотримання конфіденційності.
Якщо ваша причина під зазначений перелік не підпадає, є ще один пункт у списку – «не підходить жоден варіант». В такому випадку привід вказується користувачем.
Звісно, за поданими скаргами відеоканали і ролики не завжди блокуються, на необґрунтовані претензії, як правило, оформляються відмови. Але якщо вагомі докази, або ролик суперечить сервісної політики, співробітники технічної підтримки ютуба реагують досить швидко.
Якщо назріла серйозна проблема, або виникла загроза, пов’язана з конкретним відеосюжетом, рекомендується надсилати звернення через відеоролик, діючи таким чином:
- відкриваємо відеосюжет, який порушує авторські або цивільні права або не відповідає вимогам хостингу. Якщо ви вважаєте, що цей контент не має права на зберігання в сервісі, надішліть повідомлення на підтримку YouTube;
- нижче ролика знаходиться бокс з інформацією, що містить у собі число переглядів, коментарі, лайки, дизлайки і т. д. В даній рядку знаходимо три горизонтально розташованих точки (після пункту «зберегти»);
- натискаємо клавішу «поскаржитися». Врахуйте, що звернення розглядається саме в даному видеоконтексте. Коли повідомлення надсилається щодо автора або інших роликів, скористайтеся наведеним варіантом, як написати в техпідтримку ютуба;
- у переліку представлених причин визначте найбільш підходящу;
- у кожному пункті є підрозділи, які розписують порушення більш докладно. Виберіть опис точніше;
- натисніть клавішу «далі»;
- сервіс запропонує описати скаргу докладніше. Якщо необхідно, вкажіть тайм-код;
- склавши звернення, натисніть «відправити».
Відповідь від служби підтримки ютуба надійде в чат через шість – сім днів. Якщо зворотного звернення немає, повторіть процедуру.
Аналогічні дії виконуються з коментарів – наведіть курсор на той, який вам здався неприйнятним, клікніть на три точки, що розташовані вертикально (вони з’являються праворуч). Перелік причин з скаргами інший, але порядок подання звернення не змінюється.
Звертаємося через мобільний додаток
Зв’язатися зі службою підтримки у ютубі можна через мобільний телефон. Дії майже не відрізняються від алгоритму з комп’ютером, лише компоненти програми відрізняються візуально. Розглянемо, як звернутися за допомогою в ютуб, використовуючи Android або Айфон.
Андроїд
Встановлене розробниками мобільний додаток на Андроїд дозволяє направити скаргу або відгук на різні відео та аудіоматеріали. Повідомлення в службу підтримки YouTube в Росії може містити претензії про поганий працездатності додатки і питання, що стосуються інших проблем. Як випливає з статистичної звітності, користувачі здебільшого скаржаться на порушення прав автора.
Перед тим, як звернутися в службу підтримки ютуба, необхідно виконати визначені дії:
- відкрити на смартфоні мобільний додаток;
- увійти в особисті настройки, натиснувши на аватарці;
- натиснути на рядок «довідка/відгук». Її розташування залежить від версії смартфона – відведена остання або передостання позиція;
- вибираємо пункт «надіслати відгук»;
- відкриється віконце, в яке вноситься складений текст, додаються фото, завантажується системна інформація з журналу. Звертаємо увагу на електронну пошту, адже відповідь прийде саме сюди, так що рекомендується вказувати актуальні відомості. Заповнивши необхідні поля, натискаємо кнопку зі стрілкою, щоб переслати повідомлення.
Скарги по коментарям відправляються таким же способом, як описано в першій інструкції. Виняток полягає в тому, що меню сервісу, що містить в собі клавішу з трьома крапками, висвічується біля кожного коммент в автоматичному режимі.
iOS
Тепер розберемося, як написати в технічну підтримку ютуба з мобільного пристрою на iOS. Послідовність дій труднощів не викликає:
- перед тим, як зв’язатися з працівником, входимо в мобільний додаток;
- натискаємо профільне фото;
- вибираємо рядок «довідка-відгук»;
- відкриється віконце, в полі якого вписуємо цікавить питання, прикріплюємо скріншот або системні дані. У спеціальній графі «Від» уточнюємо електронну адресу облікового запису, щоб співробітник ютуб-підтримки міг зв’язатися з вами;
- виконавши перераховані дії, натискаємо клавішу «відправити».
Щоб скласти скаргу, діємо, як у випадку з ОС Андроїд.
Як ще можна написати лист в техпідтримку ютуба в 2020 році? Для цього існує електронна пошта, якою користуються через ютубовский довідковий центр через сайт. Якщо вибір ліг в бік центру, поступаємо таким чином:
- відкриваємо будь-яку статтю довідки;
- тиснемо на розділ «написати листа»;
- вибираємо пункт «служба підтримки авторів ютуб»;
- визначаємо категорію, відповідну проблему;
- вибираємо «електронна пошта». Це можливо, якщо канал відповідає всім заданим параметрам;
- перед вами з’являється інструкція, відповідно до якої виконуються інші дії.
У разі прийняття рішення зв’язатися з підтримкою YouTube Premium через сайт, увійдіть у власний обліковий запис, натисніть на аватарку, потім відкрийте «довідку», перейдіть в розділ «додаткова допомога», далі – в «службу авторської підтримки». Визначте категорію, якій відповідає з’явилася проблема, натисніть кнопку «електронна пошта», опишіть проблемне питання і відправте текст.
В Росії в техпідтримку ютуб можна подзвонити по телефону. Номер служби– + 1 650 253 0001.
Якщо не знаєте телефон технічної підтримки ютуб, скористайтеся наступними даними: YouTube, LLC, 901 Cherry Ave., San Bruno, CA 94066.
Зв’язок можлива через довідковий центр. Увійдіть в нього і виконуйте дії у такій черговості:
- увійдіть в ютуб;
- натисніть профільне фото і знайдіть пункт «довідка»;
- з’явиться список популярних на ютубі питань;
- якщо підходящого вам немає, внизу знаходиться клавіша «всі статті, яку слід натиснути;
- на черговий відкрилася сторінці знаходиться довідковий центр, необхідний вам, щоб задати питання.
У центр можна потрапити через розділ «потрібна додаткова допомога», який знаходиться в довідковому меню. Вас відправлять на форум, де і поставите питання.
Висновок
Ми розібралися, як зв’язатися з співробітниками техпідтримки і навіть подзвонити їм, знаходячись на території Росії. Якщо виконувати всі приписи, спілкування пройде без проблем, і ви отримаєте відповіді на поставлені запитання.