Кожен просунутий підприємець, маркетолог-професіонал або блогер зі стажем збирає статистичні та аналітичні матеріали. Вкрай важливо знати повну інформацію не тільки про себе, але й про найближчих конкурентів. Подібні дії допомагають бізнесу, даючи зрозуміти, в якому напрямку рухатися далі. Сьогодні поговоримо, яким чином збирається статистика ютуб-каналів. Вважається, що можливий збір даних про своїх роликах, доступ до каналів інших блогерів відсутня. Але дістатися до необхідної інформації можна.
Чим викликана необхідність подібних дій?
Перевірка статистики свого ютуб-каналу необхідна, але і конкурентів з аналогічної тематики відстежувати ще важливіше. З допомогою таких дій:
- вивчаєте зростання підписалися і число переглядів, відстежуєте оперативність наповнення контентом;
- помічаєте реакції глядачів за певним відеосюжетами або рекламним роликам;
- слідкуйте, що і як знімають власники інших каналів, в яких форматних варіантах додають сюжети, що змінюється в видеопроизводственном процесі;
- відстежуєте ключові запросные слова і теги;
- підраховуєте можливий заробіток ютуб-каналу.
На жаль, Youtube Analytics, маючи підключений гуглівський лічильник, не дозволяє моніторити конкурентні блоги з відео. Але інші рішення для подібних дій існують.
Спеціалізовані розширення
Браузер з наявними розширеннями комфортний, так як надає можливість контролювати свій відеоблог і уточнювати дані у інших блогерів безпосередньо на youtube.com.
VidIQ
Найсильніший плагін, за допомогою якого збирається аналіз на суперників і виконується швидкий огляд своїх даних. Здатний функціонувати виключно з Google Chrome.
Активуючи розширення, поновіть вкладку ютуба і відтворіть перший-ліпший відеоролик. Після цього з правої сторони з’явиться блок з великою кількістю знаків і цифр:
- кількість позитивних і негативних кліків, коментів, тривалість;
- обсяг заставочных елементів, авторських підказок і відеосюжетів;
- узагальнені канальні метрики – дані по підписалися і просмотревшим і т. д.;
- теги.
Перейшовши на сторінку youtube-каналу і увійшовши в «статистику», ви уточніть дані по передплатникам і просмотревшим сюжет, наявність викладених відеороликів.
Використання VidIQ дозволить швидко скопіювати теги і завантажити їх в Excel.
Аналізуючи канальні сторінки, звертайте увагу на «популярний». Тут знаходяться, за версією показника VPH (кількість відвідувачів за годину), топові відеосюжети.
Багато корисні функції розширення доступні на безкоштовній основі, але є можливість придбати підписку, коли необхідно:
- проаналізувати спірні ключевики, з-за яких ютуб відключає монетизацію;
- відстежити трендовий відеоролик за певним рівнем VPH з оповіщеннями по email;
- вивчити дані ретроспективного характеру;
- у повному обсязі переслати дані в CSV.
Вартість PRO-тарифу розширення – десять американських доларів щомісяця.
Tube Buddy
Як ще можна оптимізувати власний канал на ютубі і подивитися статистику чужого? Використовуйте розширення Tube Buddy, що працює з Google Chrome або Mozilla Firefox.
Відкривши відеоролик з активованим розширенням, праворуч по відношенню до відеоплеєр з’явиться блок Videolytics, чимось нагадує статистичні дані VidIQ. З його роботою уточніть:
- чисельність відвідувань і вовлечений;
- рейтинги, відгуки, шери;
- загальні дані про відеоканалі і тегах.
Але одна особливість є, і пов’язана вона з цікавими додатковими функціями:
- натиснувши на Channelytics, ви порівняйте власний YouTube-канал зі влогами конкурентів за кількістю підписалися, відтворень і розміщеним відеороликів за минулий місяць;
- клікнувши на Compare (знаходиться в шапці блогу), ви задіюєте інструмент, порівнює відтворений відеосюжет з будь-яким роликом відеохостингу;
- біля вищезгаданої кнопки розташовується підменю Tools, в якому є інструменти, що дозволяють проаналізувати теговые позиції в пошуковій системі, детально вивчити пости в соцмережах, виконати розширене вбудовування;
- клікнувши по меню Tube Buddy, розташованому праворуч від лупи, відкриєте планувальник тегів і ключових запитів.
Інші інструменти розширення, рахунок яких йде на десятки, доступні користуються платними тарифами. Найбільш дорогий – Legend (тридцять дев’ять доларів за місяць).
Clever
Як ще дізнатися статистику зростання каналів на ютубі? Використовуйте плагін для блогерів, безкоштовно прискорює розвиток і оптимізацію каналу і доступний для Гугл або Mozilla Firefox.
Включивши будь-яке відео і використовуючи розширення, ви дізнаєтеся:
- рейтинг і теги з Яндекс Wordstat, позиції в пошуковій системі ютуба (за рахунок розширення теги одним кліком буде скопійовано в обмінний буфер);
- ступінь залученості: за охопленням – сума вовлечений відноситься до числа переглядів і все множиться на 100 %, по базі – у знаменнику вказується число підписантів;
- кількість розшарювання в соцмережах.
На додаток до сказаного, розширення має функцію додавання тайм-коду, дія здійснюється автоматично. Натиснувши клавішу з малюнком годин, посилання на необхідний час вставляється в опис. Потрібна кнопка з’явиться у процесі перегляду ролика, перебуває вона в «менеджері відео».
В цьому ж редактирующем режимі з правого боку, під елементами вибору плейлиста, розміщений зручний інструмент, який підбирає теги і ключові слова.
Розширення здатна відбирати семантику, використовуючи ключові підказки і запити пошукових систем.
Інструменти для SMM-аналітики
Ці сервіси полегшать життя, коли маркетолог або підприємець задумає зібрати статистику не тільки по ютубу, але і ще з кількох акаунтів соцмереж. Подібні інструменти мають певну ціну, але дають можливість для моніторингу та зведення даних в одне вікно.
Livedune
Аналітичний сервіс для профілів соцмереж і відшукання блогерів. Підтримується Instagram, Твітером, Ютубом, ВК, Live Journal, застосовується при аналізі аудиторії, уточнення залученості, відстеження коментів.
Період для апробування – один день, на безкоштовній основі. Вартість бюджетного тарифу «Блогер» зі знижками становить триста рублів за місяць. Дорога підписка для агентств в Росії обходиться в 9 500 руб. щомісяця.
Popsters
Напрямок сервісу – аналітика контенту соціальних мереж. Працює з Instagram, ВК, Телеграм, Ютубом, Однокласниками та іншими платформами. Перевіряє активність у певний час доби або дня тижня, уточнює статистику підписок з декількох форумів YouTube, оформляє звітні дані трьома форматами.
Активується випробувальний тариф на безоплатній основі на тижневий термін, користування на місяць обійдеться в 399 рублів.
JagaJam
Аналітичний сервіс налаштований на бренди, взаємодіє з будь-якою популярною платформою, моніторить аудиторію конкурентів, збільшення кількості аудиторії, порівнює певні сторінки за різними даними.
Передбачений тижневий експериментальний період, ціна – 2 700 – 40 000 рублів на місяць.
Рейтинговий сервіс
Прекрасне рішення для прискореного аналізу позицій конкурентів на ютубі, працює безкоштовно, реєстрації необхідності немає.
Social Blade
Сервіс Social Blade відстежує статистику каналів YouTube, формує рейтинг, що дозволяє вивчати:
- кількість завантажених фільмів, чисельність передплатників, статистику переглядів відео за минулий місяць;
- дані внутрішніх рейтингів;
- статистику місячного і річного заробітку ютубера.
Whatstat
Сервіс російських каналів, що є аналогом попереднього, який представляє:
- день реєстрації;
- кількість розміщених відеосюжетів;
- аудиторію шанувальників, число глядачів;
- дані про доходи.
Платформи, що забезпечують зв’язок
Біржі для реклами – неоднозначний спосіб аналізування конкурентів, але користуватися ними рекомендують. Сервіси для реклами видають значну дозу інформації, на відміну від сайтів для рейтингу, і певні розширення, тому що в більшості своїй безпосередньо функціонують з API ютуба. Це вірний спосіб оперативно уточнити ціну за рекламу в блозі від конкурента.
Vlogster
Видеоблогерская біржа, яка з’явилася з самого початку на російських просторах. Вивчає канали за певними даними:
- підписалися;
- прогнозні показники за переглядами;
- розподіл передплатників за статтю та віковими категоріями;
- цензура;
- кількість завантажених фільмів.
Статистика ютуб-каналів в реальному часі можлива після проходження процедури реєстрації і модерації. Подана заявка перед схваленням ретельно перевіряється, на що йде кілька днів.
Plibber
Рекламна біржа для ютуба і соцмереж, доступ до влогам надано за підсумками реєстрації. Налічує півтори тисячі відеоканалів за п’ятдесяти темами.
Дає можливість рекламодавцеві переглянути статистику ютуб-каналів в світі за кількістю відвідувань, комментам, вартості розміщення.
Webartex
Функціонує з порталами різних тематик, ютубом і ВК, просуває бізнес по статейному маркетингу.
Перелік майданчиків доступний до перегляду після процедури реєстрації, звичайні премодерації не потрібні. Відкривається доступ до:
- кількістю абонентів;
- віковій категорії глядачів і їх поділу за статтю (на жаль, доступ відкритий не для кожного каналу);
- залученості переглядачів;
- вартості реклами, середніми розцінками за перегляд.
Занедбані видеоблогеры і канали, які не мають передплатників, в базі відсутні, тому що платформа автоматично накладає обмеження. Наприклад, вік – понад півроку, на момент останньої публікації — не пізніше місяця.
Є питання? Відповідаємо
Що таке покази в статистиці ютуба, зрозуміло. А яким чином їх зараховують? Показ зараховується, якщо користувач побачив значок ролика в розділі Ютуба. Він має демонструватися більше секунди, і мінімум половина зображення повинна виявитися у видимій зоні монітора.
Поняття «статистика для сисадмінів» YouTube — що це таке? Існує інструмент, відомий під такою назвою. Він видає докладну інформацію про швидкісному режимі з’єднання, стан буфера і активності мережі в момент пересилання потокового відео.
Як виглядають дані статистика каналу? Введіть в пошукову рядок «Шилов, статистика каналу ютуб» і перед вами відкриється приклад детального звіту.
Робимо висновки
Тривалість перегляду важливіше їх кількості. Крім підписалися, уточнюються відомості за охопленням. Слід врахувати рівень залученості і характеристики аудиторії. Уточнити контент і періодичність його публікації зайвим не буде.
Аналізуючи власний канал, не слід ігнорувати внутрішній інструмент – творчу студію.
як доповнення рекомендується скористатися Гугл Аналітик, щоб зібрати семантику з пошуків, вивчити відвідуваність певних сторінок, підрахувати конверсію по подписочной формі.
Експрес-аудит і конкурентний аналіз ваших блогів виконають наведені вище розширення, які в більшості своїй (повністю або частково) функціонують безкоштовно.
При просуванні не тільки по каналах ютуба, але і соціальних мереж і месенджерів, використовуйте багатофункціональні сервіси SMM. Тут доведеться понести фінансові витрати.
Для вибору рекламної площадки або аналізу конкурента середнього або топового рівня використовуйте рейтинговий сервіс. Реєструватися і платити гроші не доведеться.
Для пошуку новачків і при готовності працювати з безпечними угодами допоможуть біржі. У більшості випадків вони видають максимальну статистичну звітність.