Відеозв’язок вважають надійним інструментом, що забезпечує контакт із глядачами. Вебінар — одна з її різновидів. Розберемося, як провести вебінар на ютубі з презентацією.
Підготовка до процесу
По суті, це та сама лекція, тільки аудиторія присутня не в залі, а біля гаджетів. До виступу рекомендується готуватися – скласти орієнтовний план, визначити головні моменти розповіді.
Обрана тема, ви вирішили, про що будете розповідати на вебінарі. Починається підготовчий етап. Як правило, для нього відводиться від семи до десяти днів, щоб аудиторія не встигла забути вас.
Складаємо презентацію
Як провести вебінар на YouTube з презентацією? Справа в тому, що відвідувачам незабаром набридне бачити ваше обличчя, тому слайди помоут у проведенні заходу.
Бажано, щоб такий вебінар через YouTube проходив без стандартних шаблонів, що встигли набриднути глядачам.
Якщо на «круту» презентацію грошей не вистачає, скористайтесь Power Point або Гугл Презентаціями.
Перед тим, як транслювати слайди в YouTube, вивчимо переваги їх застосування:
- весь текст виступає не озвучується;
- презентація доповнює зміст сказаного, підкреслює основні моменти;
- допомагає просмотрщикам зосередитися на головному, уловити приховані тонкощі лекції.
Залучення аудиторії
Перед тим, як в прямому ефірі ютуба показати презентацію, в соцмережах влаштовуємо анонс, щоб ознайомити людей з майбутнім виступом та забезпечити їх присутність на вебінарі.
Створивши окрему сторінку, ви докладно розкриєте на ній тематику виступу, розповісте про користь заходи для людей, оголосіть точний день та час виступу, додасте плеєр з трансляцією і форму на підписку, щоб в певний момент зробити всім нагадування про майбутній ефірі.
Збирайте контакти сервісних розсилках, щоб не тільки попередити глядачів, але і сформувати базу для передплатників, яких плануєте повідомляти про хід подій.
На цю ж сторінку додають віджет з коментарями, щоб дати відповіді на виниклі до виступу питання, або забезпечити зворотний зв’язок по закінченню виступу.
Завершивши вебінар, рекомендується опублікувати записи з основними моментами або розмістити всю відеотрансляцію. Люди, які не встигли взяти участь у заході, таким чином дізнаються, про що була відеоконференція.
Кількість переглядів, які збере вебінар, залежить від наступних факторів:
- розмірів робочої ніші. Наприклад, тема психології більш популярна, ніж розповідь про те, як якісно обробити деревину на верстаті;
- обсягів бази, для якої розсилаються запрошення на лекцію;
- концентрації ЦА в відеоканалах, визначених для подальшого просування.
Продовжуємо розбиратися, як зробити вебінар з презентацією. Залишається з’ясувати, як у трансляцію на ютубі вставити презентацію. Тим, хто не знає, як включити презентацію в ефір на ютубі, наводимо невелику інструкцію:
- у розділі «призначення» вибираємо Ютуб;
- входимо в обліковий запис свого каналу;
- перед вами з’явиться віконце, в полі якого вписуємо адресу електронної пошти, вибраний під час проходження реєстрації;
- вводимо секретний пароль;
- натискаємо кнопку «увійти»;
- ставимо позначку «зберегти пароль»;
- натискаємо «створення облікового запису», якщо такий відсутній, створюємо канал;
- закінчивши з налаштуваннями, натискаємо кнопку «опублікувати».