Найбільш відомі відеоролики хостингу збирають максимальна кількість переглядів, досягають мільйонних значень. Даний показник має кількісний характер, і популярність каналу визначається кількістю опублікованих на ньому відео. Після цього настає можливість для монетизації ресурсу, надходить перший дохід. Щоб зрозуміти всі тонкощі, розберемося, як вважаються переглядів на YouTube.
Алгоритми для підрахунку переглядів
Ютуб регулярно оновлює алгоритми, щоб виявити вади у підрахунку даного показника. Так як більшість користувачів, провідних канал, намагаються пройти монетизацію для роликів, поняття «число переглядів» відіграє важливе значення. Спробуємо зрозуміти, які перегляди беруться системою до заліку, а які – ігноруються.
Зараховані перегляди
Отже, як вважаються переглядів на YouTube з одного облікового запису? Помиляється той, хто вважає, що кожне відтворення ролика враховується. Насправді ж, згідно з сервісними алгоритмами, фактичного обліку піддається певна (найбільша) частина. Щоб недобросовісні користувачі не накручували показники штучним способом, отримуючи за це незаслужену винагороду, ютуб веде сувору перевірку таких лічильників.
На сервісі передбачено кілька ступенів перевірки переглядів, після чого вони проходять схвалення або відкидаються.
Виділяють чотири чинники, дотримання яких призводить до зарахування показників. Щоб зрозуміти, як вважаються переглядів на YouTube, розглянемо кожен фактор окремо:
- метод відтворення відео. Відео включається двома способами – самостійним кліком користувача або автоматичним завантаженням, активирующейся на автовідтворення. До заліку приймається перегляд, який запущений безпосередньо відвідувачем;
- тривалість перегляду. Крім того, що потрібно самостійно включати відеоролик, важливе значення приділяється часу, витраченому на його перегляд. Алгоритм визначає відсоток від загальної тривалості, але зараховує результат після п’ятої – шостої секунди. Подібна особливість дозволить не приймати до обліку випадкові натискання;
- оптимізуємо до пристрою. Платформою приділяється увага комфорту користувачів, і важливе значення має зручність при перегляді відео на різних пристроях. В процесі завантаження контент підлягає часткової оптимізації, але більшість авторів, щоб уникнути блокування каналу, картинку обрізають.
- видимість ролика. Про це факторі згадують рідко, але на підрахунок він робить сильний вплив. Не так давно ютуб змінився настільки, що при підрахунку відкривають браузерне віконце безпосередньо на фрагменті з відеороликом. Це означає, що для перегляду прийняття до заліку, у відвідувача повинно бути у відкритому стані саме відео, а не належні йому коментарі або інші вкладки.
При дотриманні всіх зазначених умов платформа зараховує перегляд.
Перегляди враховуються в тому випадку, коли відео зручно проглядається на половині наявних гаджетів.
У минулому алгоритм функціонував дещо інакше – працювала система «+301 перегляд». Це означало, що під будь-яким відео автоматично після його публікації з’являється значення в 301 перегляд, і лише при реальному наборі подібних дій алгоритм відсіває штучну накрутку, залишаючи справжню інформацію.
Точна цифра підрахунку з’являється через десять – дванадцять годин.
На початковій стадії підрахунку показник неточний, спочатку перегляди можуть не враховувати, пізніше – відразу висвітити пристойне значення. Найчастіше з подібною проблемою стикаються новачки, для яких система влаштовує перевірки на виявлення мистецтвенных накруток.
Перегляди, не прийняті до обліку
Створивши монетизацію і одного разу скориставшись штучної накруткою, приготуйтеся до того, що назавжди втратите можливості заробляти гроші на відео.
Ми розібралися, як вважаються переглядів на ютубі. Тепер подивимося, в яких ситуаціях відтворення не враховуються:
- штучні накрутки. Найбільш грубий спосіб порушення вимог, встановлених на платформі – прагнення накрутити перегляди. В більшості випадків в подібних цілях користуються спеціальними програмами, які, застосовуючи ботів, в автоматичному режимі відтворюють відеоролик, нарощуючи таким чином кількість переглядів. Подібні накрутки супроводжуються ризиком того, що перегляди можуть списуватися, та й канал іноді блокується.
- перегляди з використанням одного комп’ютера. Хостинговий алгоритм налаштований на роботу за принципом перевірки IP адреси для обліку переглядів. Але коли користувач виходить з єдиного пристрою і, постійно оновлюючи сторінку, переглядає відео, подібні дії не зараховуються. При відкритті вкладки цифра збільшується, але пізніше інформація перевіряється і уточнюється. Якщо вас цікавить, чи вважаються свої переглядів на ютубі, то відповідь вже отримано – у кількість одного відтворення з чергового персонального комп’ютера;
- випадкові збіги. Нагадаємо, що до заліку приймаються перегляди, активовані включенням кнопки безпосередньо глядачем. Якщо задіюєте для переглядів плейлист, показник зміниться тільки за рахунок початкового відеоролика. Хостинг теж веде боротьбу зі випадково виконаними переглядами сюжетів, некоректно опублікованих на інших порталах, у спливаючих віконцях і т. п. Відтворення не в ютубі зараховуються в тому випадку, якщо встройка плеєра виконана коректно, відео відповідає наведеному опису і очікування відвідувачів;
- вимкнено звук. Коли більше половини відеоролика переглянуто без озвучки, ютуб не зараховує цей результат. Це дозволяє визначити реальну цільову аудиторію із загального числа глядачів.
Слід усвідомлювати, що ігнорування встановлених компанією вимог не тільки позбавить автора можливості заробляти гроші, але й погіршить стан вашого блогу. Відеоролики не потраплять в розділ «рекомендовані», не відображаються у стрічках відвідувачів.
Висновок
Ми розглянули особливості функціонування алгоритмів відеохостингу. Як випливає зі сказаного, найкращий варіант для правильного підрахунку – очікування результатів протягом певного тимчасового інтервалу.