Щоб домогтися популярності, нарощують кількість переглядів відеоматеріалів, залучаючи чергових передплатників. Сьогодні блогери, які намагаються просунути власні відеоканали, користуються для цього різними методиками. Розберемося зі способами, як збільшити передплатників в ютубі.
Чистимо канал
Розглянемо перший спосіб. Перед тим, як приступити до подібних дій, потрібно ретельна «прибирання».
Видаляємо застарілі відеоматеріали, не відрізняються гарною якістю – вони здатні надати не найкраще вплив на ваш бренд.
Розміщуємо якісні відеосюжети
Як відомо, на видеохостинговой платформі попадається багато непривабливих роликів. Намагаючись зацікавити нових передплатників, публікуйте тільки кращі сюжети, для чого:
виконайте відповідні дослідження
Проведіть аналіз конкурентного відео, звертайте увагу на вдалі контенты, вирішите, яким чином будете робити матеріали, щоб вони здавалися краще.
займіться плануванням
Складаючи сценарій, ви виводите свій контент на інший рівень.
До імпровізації не вдавайтеся, продумайте сценарій завчасно, доводячи його до потрібного результату. Такі дії допомагають розповідати цікаві історії.
користуйтеся хорошим обладнанням
Багато хто здивується, але для професійних зйомок дороге обладнання не потрібно. Досить придбати мобільний телефон, мати звичайний фон, світло і штатив. Базове оснащення, але з його допомогою можна приваблива картинка.
робіть запам’ятовується вступ
Нагадаємо, що на першому десятисекундном відрізку часу відеоматеріал закриває не менше двадцяти відсотків переглядачів. Отже, ця частина ролика викликає інтерес.
Створюємо захоплюючий трейлер
Продовжуємо розбиратися, як збільшити кількість передплатників на YouTube. На хостингу є цікава опція – трейлер відеоканалу. Так називають нетривалий ролик, автоматично вмикається для кожного відвідувача.
Непоганий трейлер приваблює передплатників, тривалість його не більше хвилини, зміст – актуальне і інформативне.
Розкажіть відвідувачу, чому він оформляє передплату, покличте його до дії.
Довжина відеоролика – не більше п’яти хвилин
Тривалі відеоматеріали для ютуба не підходять. Яким би не був складним продукт, тривалість сюжету не перевищує п’яти хвилин.
Численні дослідження довели, що часовий інтервал для зосередження користувальницького уваги скорочується, так що оптимальна тривалість ролика – від двох до п’яти хвилин.
Складаємо плейлист
Якщо є відеоматеріали, об’єднаних одним тематичним спрямуванням – додайте їх в одному плейлисті, щоб полегшити перегляд відвідувачам, позбавивши їх від використання пошукової системи.
Відкриваючи плейлист, користувач більше часу залишається на вашому відеоканалі.
Додаємо в ролики СТА
Як збільшити кількість передплатників у ютубі? Напишіть заклик, переконує у необхідності передплати, додайте його в відеоматеріал, використовуючи один з існуючих прийомів:
заставка в кінці
Вона закликає оформити підписку, почати перегляд наступного ролика, відвідати сайт. Тривалість заставки – не більше двадцяти секунд.
підказка
Посилання, інші ролики або плейлисти, опитування допомагають наповнювати відеоматеріал інтерактивними елементами.
Створюємо превью
Його вважають візиткою відеосюжету, роблять максимально привабливим, що дозволяє збільшити кількість передплатників у ютубі. Від такої обкладинки залежить, чи з’явиться у користувача бажання до перегляду ролика чи ні. Є невелика хитрість – для превью рекомендується використовувати фотографії усміхнених людей, щоб гарантовано привертати увагу.
Публікуємо матеріали регулярно
Цей прийом, як підвищити передплатників на ютубі, вважається складним.
Якщо не зможете знімати відеосюжети, визначте для їх публікації регулярність і строго її витримуйте.
Користувач не оформить передплату, якщо канал довгий час не представляє свіжий ролики.
Частина бюджету витрачайте на рекламу
Просування за плату вважається одним з варіантів залучення передплатників. Визначте, яку суму витратите на розвиток відеоканалу і не хвилюйтеся – всі витрати згодом окупляться.
Рекламних форматів в ютубі багато – повідомлення, банери, відеоролики, спонсорські карти і т. п. Крім того, платформа дозволяє використовувати всі таргетинговые можливості, визначаючи цільову аудиторію.
Як ще збільшити кількість передплатників на YouTube? Просувайте відеоканал в спільнотах, мотивуйте глядачів на оформлення передплати та не забувайте про оптимізацію блогу.