Як знайти рекламодавця для YouTube: біржі, послуги, оплата

Як знайти рекламодавця для YouTube: скільки платять на ютубі, яка кількість передплатників на канал потрібно набрати блогеру, які сайти допоможуть

Популярність реклами збільшується щорічно, що дозволяє галузевих і ринкових відносин продовжувати динамічний розвиток, задовольняючи попити на подібні послуги, допомагають шукати, підбирати і рекламувати на ютубі.

Основним завданням, над якою працює рекламна біржа хостингу, вважається об’єднання відеоблогеров і рекламодавців, які вміють результативно доносити аудиторії товари і послуги.

Таким чином суттєво полегшиться пошук рекламної площадки, а ми поговоримо про те, як знайти рекламодавця для YouTube.

Типи і особливості бірж

Рекламні біржі представлені сайтами, на яких контактують рекламодавці, що публікують рекламу, і видеоблогеры, знаходяться в пошуку додаткового джерела доходів.

Такий формат робить можливості реклами ширше, є гнучкий інструмент, що забезпечує розробку і управління:

  • автоматизується пошуковий процес, канали вибираються вбудованими фільтрами і сортувальними інструментами;
  • пошук і розміщення реклами проводяться автоматично, у процесі формування завдання, що надає їй доступність для кожного блогера;
  • платформа гарантує, що кошти, які надійшли на рахунок, переходять до ютуберу тільки після того, як робота прийнята рекламодавцем.

Популярні біржі представляють свої інструменти, забезпечуючи прозорість і вигоду співвідношення «ціна/якість», даючи можливість для використання того або іншого типу візуальної реклами.

Кожна угода захищена, оплата – після досягнення результату.

Вирішуючи, як знайти рекламодавців на ютубі, скористайтесь статистичними даними, що збираються платформою, щоб оцінити обсяг зроблених блогерами пропозицій, рейтинг каналу, кількість передплатників.

Контракт з такою біржею дозволить:

  • рекламодавцеві вибрати для себе канал на YouTube, власник якого набрав 100000 передплатників і більше;
  • користуючись системними підказками, скласти правильне завдання;
  • розмістити короткі ролики, містять потрібні дані про продукт.

Перевага цього способу полягає в тому, що товар рекламується відомим блогером.

  • передбачений формат для публікації повного відео, що демонструє переваги товару. Всі цікаві деталі обговорюються безпосередньо з блогером;
  • публікується посилання на сторінку інтернет-магазину.

Всі перераховані дії виконуються в браузерною вкладці.

Кілька прикладів

Пропонуємо кілька бірж, які розміщують рекламу і забезпечують пошук рекламодавця для каналу на YouTube. За реєстрацію платити не треба, розміри комісійної винагороди становлять п’ятнадцять – двадцять відсотків від виконаного контракту. Представлений рейтинг істиною не є, але, якщо ви не знаєте, як знайти рекламодавця для YouTube, наведена нижче інформація допоможе вам дієву допомогу.

PROLOG.YT

В технічному відношенні від інших бірж не виділяється, інтерфейс зручний і інтуїтивно зрозумілий. Скільки платять рекламодавці за рекламу на ютубі? Адміністратори біржі запевняють, що за адекватну плату забезпечать належне число переглядів – до 170 000 за п’ятдесят тисяч рублів.

LABELUP

Біржу вважають найактивнішою в соцмережах. Продукт дійсно хороший, творці доклали всі зусилля, забезпечивши високоякісний сервіс.

PLIBBER

Працює з каналами, що мають солідне число передплатників. Блогери вважають, що творці надмірно завищили планку.

EPICSTARS

Більшість рекламодавців прагнуть платити мало, і така біржа для початківців виявиться досить до речі.