Цей відеохостинг, що володіє популярністю світового рівня, почав періодично оновлювати системні алгоритми, чим створив перешкоду користувачам в розумінні принципу своєї роботи. Перегляд відеоролика вважається основним показником залученої відвідувачів та успішності відзнятого сюжету. Спробуємо розібратися з роботою алгоритму і зрозуміти, зараховує чи ютуб повторні перегляди.
У чому суть алгоритму підрахунку переглядів
Оновлення алгоритму дозволяє виявити недоліки в правильності підрахунку.
У зв’язку з тим, що багато користувачів мають власні канали з монетизированными відео, питання про кількість переглядів вважається важливим. Щоб зрозуміти, чи зараховуються повторні перегляди на YouTube, розглянемо, який з них відноситься до «чистим», а в яких випадках його не враховують.
Перегляди, прийняті до заліку
Хто вважає, що чергове відтворення в юутубе враховується системою, допускає помилку. Насправді сервісні алгоритми зараховують певну частину.
Щоб нечесний юзер не накрутив власні дані і не одержав за них належну винагороду, ютуб веде сувору перевірку лічильників.
Існують наступні ступені контролю переглядів:
- спосіб відтворення ролика. Користувач сам включає відеосюжет, або перегляд виконується внаслідок автозавантаження. У залік йде випадок, якщо рішення прийнято відвідувачем;
- тривалість перегляду. Важливе значення має час, витрачений на перегляд. Системні алгоритми визначають відсоток від загальної тривалості, залік йде по п’ятій – шостій секунді;
- оптимізованість до комп’ютерів. Платформа забезпечує комфорт відвідувачам і зручність перегляду різними пристроями має важливе значення. Залік йде, коли відеоролик зручно переглядати мінімум на половині існуючих гаджетів;
- видимість сюжету. Про такий фактор говорять мало, але він сильно впливає на заліки. До недавнього часу ютубовские алгоритми були такими, що для підрахунку перевіряли відкриття вікна на самому відео, на коменти та інші вкладки уваги не зверталося.
При дотриманні перерахованих умов платформа засчитывала перегляди.
Перегляди, не прийняті до обліку
У яких же випадках відтворення залишається неврахованим?
Розберемо ряд факторів:
- накрутка. Відхилення від правил, встановлених видехостингом. В таких випадках користуються сторонніми програмами, застосовуючи ботів, відтворюють один ролик з метою збільшення показника. У зв’язку з цим зростає ризик списання кількості відтворень і блокування ролика.
- перегляд з одного ПК. Хостинговий алгоритм перевіряє IP-адреси, і якщо виявить, що перегляди ведуться з одного пристрою, до заліку їх не візьмуть;
- випадкові активування. Вже говорилося, що зараховуються перегляди, викликані безпосереднім натисканням на відеоролик.
- відсутність звуку. Якщо більше п’ятдесяти відсотків тривалості сюжету в ролику немає звуку, YouTube не зараховує перегляд. Цей спосіб допомагає визначити, скільки насправді зацікавлених користувачів вибрали цей контент.
Отже, зараховує чи ютуб повторні перегляди? Якщо все виконано коректно, з дотриманням перелічених умов, система зарахує повторне відтворення.